۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۲۴۹۶۸

چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده برگزار می‌شود

چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده برگزار می‌شود
سرپرست اداره آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده از برگزاری چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، غلامرضا پریمی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی درس گفتار در قالب 100 جلسه آموزشی با مشارکت و همکاری نهادهای مختلف، بیان کرد: چهارمین دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده درس گفتار در سه ترم برگزار و نام نویسی داوطلبان از 23 مهر تا 10آبان ماه سال 1398 انجام خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری دوره‌ اظهار داشت: ترم اول این دوره از آبان ماه تا آذر 98، ترم دوم از دی 98 تا بهمن ماه 99 و ترم سوم نیز از اسفند ماه 1398 تا اردیبهشت ماه 99 برگزار خواهد شد.

پریمی افزود: هدف از برگزاری دوره، ارتقای علمی کنشگران در عرصه مطالعات زن و خانواده و همچنین بهینه‌سازی روند آموزش ترویجی در این حوزه، استفاده از ظرفیت و انتقال مفاهیم و زمینه‌سازی برای تربیت مبلغان، کنشگران و مدیران آشنا با مباحث تخصصی حوزه زن و خانواده خواهد بود.

سرپرست اداره آموزش با اشاره به اینکه، تحول به سمت جامعه مطلوب نیازمند تحول مثبت در زندگی زنان به‌ عنوان پایه‌های اصلی خانواده پایدار است، تاکید کرد: قدم اول برای رسیدن به این منظور ارتقاء دانش جنسیتی بدنه اجتماعی است که به مرور زمان تبدیل به عمل و رفتار اجتماعی می‌شود. مجموعه «درس گفتار» به عنوان گامی هر چند کوچک در راستای تحقق این مهم در چارچوب افکار اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این دوره مبتنی بر آموزش‌های مجازی است و مجموعه درس‌گفتار تدوین‌شده از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده بخش قابل توجهی از نیازهای این آموزش ترویجی را برآورده می‌کند.

سرپرست اداره آموزش در پایان با اشاره به استقبال گسترده از دوره آموزشی درس گفتار یک تا سه که با شرکت حدود 3200 دانش‌پژوه از سراسر کشور به اجرا درآمد، خاطر نشان کرد: دوره آموزش مجازی مباحث زن و خانواده به عنوان یک دوره ترویجی برای طلاب مقطع تحصیلی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران و دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته پریمی مراکز مشارکت کننده ای که به صورت گروهی (حداقل 20 نفر) ثبت نام نمایند و اسامی دانش پژوهان ثبت نام شده را برای مرکز ارسال نمایند، مشمول 50% تخفیف برای شرکت کنندگان در نظر گرفته خواهند شد.

علاقه‌مندان و پژوهش‌گران دارای مدرک سطح 2 یا کارشناسی و بالاتر می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک https://register.wrc.ir/view.php?id=25091 مراجعه کنند./1324/

مصطفی رستمی
ارسال نظرات