۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۲۵۱۴۰
در دهه پایانی صفر؛

۴۸ مبلغ از استان قم در شهرستان دزفول به فعالیت تبلیغی پرداختند

۴۸ مبلغ از استان قم در شهرستان دزفول به فعالیت تبلیغی پرداختند
حجت الاسلام بیگدلی از حضور ۴۸ مبلغ استان قم برای تبلیغ در دهه پایانی صفر در مناطق روستایی و شهری دزفول خبر داد.
حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس اداره تبلیغات دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به حضور ۴۸ مبلغ از استان قم برای تبلیغ در دهه پایانی صفر خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۱۵ مبلغ و مبلغه نیز از شهرستان برای فعالیت تبلیغی در دهه پایانی صفر به روستا‌ها و مناطق تابعه شهرستان اعزام شدند.

رییس اداره تبلیغات دزفول بیان داشت: افزون بر برگزاری مراسمات عزاداری و سخنرانی، توجه و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شعار سال و اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های تبلیغی است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه چگونگی حفظ دستاورد‌های ماه‌های محرم و صفر دیگر محور فعالیت‌های مبلغان و مبلغه‌ها است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تلاش مردم برای حفظ شعائر الهی و حسینی کماکان ادامه داشته باشد و در شرایط کنونی با الهام گیری از سیدالشهدا، در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روحانیان مستقر در روستا‌ها با کمک‌های مردمی اقدام به راه اندازی موکب در مرز چذابه کردند، عنوان داشت: ۱۴ روحانی از سوی تبلیغات اسلامی برای فعالیت‌های تبلیغی فرهنگی، اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی و کمک به موکب داران به مرز چذابه اعزام شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات