۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۵۱۵۳
حجت الاسلام خوبانی:

تصویب FATF در کشور خود تحریمی است

تصویب FATF در کشور خود تحریمی است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر گفت: در زمانی که بخش زیادی از نظام مالی و پولی جهان به خاطر تحریم‌های آمریکا، با ما کار نمی‌کنند تصویب اف ای تی اف خودتحریمی است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش برخی‌ها برای نسبت دادن موضوعاتی به مقام معظم رهبری، این گونه اظهار نظر‌ها را نوعی فرافکنی دانست و گفت: مسؤولان به جای بیان مطالب غیر واقعی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
 
وی با تأکید براین که نباید برخی‌ها به راحتی دروغ‌های آشکار را به رهبری نسبت دهند، افزود: مسأله اف‌ای تی اف دامی است که دشمن برای جمهوری اسلامی ایران پهن کرده و متأسفانه عده‌ای در داخل کشور به این موضوع دامن می‌زنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی‌ها به دلیل عملکرد ضعیف خود، مشکلات امروز را به مسائل نامربوط گره می‌زنند، بیان داشت: در زمانی که بخش زیادی از نظام مالی و پولی جهان به خاطر تحریم‌های آمریکا، با ما کار نمی‌کنند صحبت از اف‌ای تی اف بی معنا است و تصویب آن خودتحریمی است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که تحریم‌های آمریکا فوق fatf وپالرمو است، ادامه داد: اگر ما توصیه‌های ۴۱ گانه اف‌ای‌تی‌اف را هم اجرا کنیم جز اینکه تعهدات بیشتری بر ما تحمیل شود آورده‌ای دیگری برای ملت ندارد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که مسؤولان به جای طرح مسائل حاشیه‌ای به فکر حل مشکلات کشور از راه‌های دیگر باشند، خاطرنشان کرد: مشغول کردن کشور به مسائل غیر ضروری هیچ سوی برای ملت ایران نخواهد داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن با این گونه طرح‌ها تنها به دنبال فشار و تحریم‌های بیشتر علیه کشورمان است، بیان داشت: در طی سال‌های اخیر غربی‌ها از هر فرصتی برای فشار حداکثری به ملت ایران استفاده کرده اند.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان در این کشور همچنان بر ارتباط با غرب اصرار دارند، خاطرنشان کرد: عملکرد کشور‌های غربی در طی این سال‌ها تنها بر علیه ملت ایران بوده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که نباید کشور را به راحتی در دام دشمن قرار دهیم، تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تنها تکیه بر توان داخلی است و نباید به همراهی سایر کشور‌ها دل ببندیم.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که برجام سند روشنی از فریبکاری و دروغگویی مقامات آمریکایی و اروپایی است، بیان داشت: مسؤولان کشورمان توضیح دهند که برجام در این سال چه تأثیری در روند زندگی و معیشت مردم کشورمان داشته است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات