۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۲۵۲۷۸
امام جمعه قزوین:

جهان تشنه آرمان‌های ائمه اطهار است

جهان تشنه آرمان‌های ائمه اطهار است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: جهان تشنه شنیدن آرمان‌های ائمه اطهار(ع) است و اگر کلام ائمه(ع) را بشنود، از آن تبعیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانۀ علوم و معارف اسلامی صدرا حاضر شد.

امام جمعه قزوین در این مراسم با تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) می‌فرمایند مشمول رحمت خداست کسی است که امر ما را زنده کند و آرمان‌های ائمه اطهار(ع) را تحقق بخشد.

 وی در ادامه تصریح کرد: امام رضا(ع) تأکید می‌کنند زنده کردن امر ما یعنی علوم ما را فرا گرفته و به دیگران نیز آموزش دهید و اگر این کار را انجام دهیم، همۀ انسان‌ها پیرو آرمان‌های ائمه اطهار(ع) می‌شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) در ادامۀ فرمایشات خود می‌فرمایند اگر همۀ مردم دنیا شیرینی کلام ما به گوششان برسد، این شیرینی به دل آن‌ها خواهد نشست و از ما تبعیت و پیروی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: جهان تشنه شنیدن آرمان‌های ائمه اطهار(ع) است و اگر کلام ائمه(ع) را بشنود از آن تبعیت می‌کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات