۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۵۳۰۸
همزمان با شب شهادت هشتمین خورشید ولایت؛

مراسم شام غریبان ثامن الحجج در حرم رضوی برگزار شد

مراسم شام غریبان ثامن الحجج در حرم رضوی برگزار شد
مراسم شام غریبان شهادت ثامن الحجج(ع) با حضور خیل عظیم عزاداران امام رئوف در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم شام غریبان شهادت امام رضا(ع) با حضور مردم عزادار و ولایت مدار و خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بنابراین گزارش خادمان حرم مطهر رضوی با در دست داشتن شمع مسیر چهار راه شهدا تا حرم مطهر رضوی را حرکت کرده و با قرائت صلوات خاصه به صحن انقلاب اسلامی وارد شدند و با حلقه زدن در این صحن مطهر به اقامه عزا در شب شهادت امام مهربانی ها پرداختند.

این گزارش می افزاید؛ مردم عزادار که در روز و شب شهادت ثامن الحجج(ع) به بارگاه مطهر این حضرت مشرف شده بودند، هم نوا با خادمان رضوی در شام شهادت حضرت رضا(ع) در صحن ها و رواق های حرم مطهر به عزدارای پرداخته و در سوگ هشتمین خورشید ولایت اشک ماتم ریختند.

گفتنی است مرثیه سرائی، قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و قرائت زیارت امین الله توسط مداحان اهل بیت از جمله ویژه برنامه های شام شهادت در صحن انقلاب اسلامی بود.

خاطر نشان می شود در دیگر صحن ها و رواق های مطهر نیز ویژه برنامه شام شهادت برگزار شد و سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) به بیان معارف اسلامی و مداحی و روضه خوانی پرداختند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
اوضاع عراق بحرانی است و شما در صفحه اول سایتتان هیچ خبری مربوط به این موضوع ندارید تهدید نخست وزیر عراق توسط مقتدی صدر خبری مهمی است که جا دارد به ابعاد آن بپردازید
0
0