۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۵۳۱۲
حجت الاسلام لائینی:

مسؤولان باید در همه امور تابع ولایت و رهبری باشند

مسؤولان باید در همه امور تابع ولایت و رهبری باشند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع ولایت و رهبری باشند، گفت: ولایت مداری تنها به شعار نیست بلکه باید در عمل محقق شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری برگزار شد با تسلیت شهادت امام هشتم، وجود بارگاه ملکوتی آن حضرت در ایران اسلامی را نعمتی الهی برای کشورمان دانست.
 
وی با بیان این که آشنایی با سیره اهل بیت (ع) به منظور الگو گیری از مشی آن فرزانگان، چراغ راهی برای رهروان مسیر هدایت است، افزود: یکی از بخش‌های مهم زندگی امام هشتم (ع) مدیریت آن حضرت بر جامعه زمان خود بود، چرا که هدف اصلی ایشان برپایی حکومت اسلامی برای تحقق مبانی اسلام به منظور بهره مندی عدالت محورانه همه آحاد جامعه از زندگی معنوی و مادی در سایر احکام نورانی اسلام است.
 
وی با بیان این که امام رضا (ع) همواره بر پذیرش ولایت اهل بیت (ع) تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری ازجمله مهم‌ترین درس‌های زندگی امام رضا (ع) است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
حجت الاسلام لائینی با تاکید بر این که امام رضا (ع) همواره نسبت به داشتن محبت نسبت به اهل‌بیت (ع) و عمل به آموزه‌های ایشان تاکید داشتند، بیان داشت: امروز نیز بهترین راه برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی حرکت در مسیر اهل بیت است.
 
وی با بیان این که اسلام از نگاه اهل بیت (ع) دین ولایت محور است، خاطرنشان کرد: اگر ما ولایت را جدی بگیریم و تابع ولایت باشیم، حزب اللهی تمام معنا می‌شویم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که باید همواره گرد حاملان ولایت باشیم، تصریح کرد: اگر کنار حاملان ولایت حامیان ولایت باشند طوفان می‌شود.
 
وی با تاکید بر این که باید در همه امور تابع محض ولایت باشیم، خاطرنشان کرد: ولایت مداری ملت ایران در چهار دهه اخیر موجب پیشرفت و توسعه کشورمان شده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع ولایت و رهبری باشند، خاطرنشان کرد: ولایت مداری تنها به شعار نیست بلکه باید در عمل محقق شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: بدحجابی در جامعه اسلامی توهین به مقدسات اسلامی و خون پاک شهدا است./۹۵۰/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات