۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۲۵۳۲۱
عضو فراکسیون ولایی مجلس:

ورزشکار حامی ولایت جلوتر از مسؤولان است

ورزشکار حامی ولایت جلوتر از مسؤولان است
ساداتی نژاد گفت: امنیت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا، خروجی اطاعت از رهبری و نگاه جهادی و تفکر انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد سه شنبه شب در جلسه هفتگی راه روشن فاطمیون که در مجتمع فرهنگی راه روشن برگزار شد، گفت: علیرغم تذکرات رهبر معظم انقلاب برجام هیچ آورده‌ای برای نظام نداشت.

وی خروج آمریکا از برجام را برای جمهوری اسلامی ایران دارای دستاورد خواند و افزود: از زمان خروج ترامپ از برجام در اردیبهشت ۹۷ تا اردیبهشت ۹۸ که ناشی از ضعف سیاست خارجی ایران بود در واقع غرور ملی جریحه دار شد.

ساداتی نژاد کاهش تعهدات برجام و هدف قرار دادن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را سبب تقویت جبهه مقاومت و انصارالله یمن دانست و عنوان کرد: کاهش تعهدات برجامی و هدف قراردادن پهپاد آمریکا سبب شجاعت و جسارت جبهه مقاومت و عقب نشینی دشمن از مواضع خودش شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هم ابعاد مختلف سرنگونی پهپاد آمریکا برای مردم ایران روشن نشده است، گفت: آمریکا برای ساخت این پهپاد که هنگام پرواز از خلیج فارس توان فیلم برداری از تهران و تصویری برداری از ۶۰ کیلومتر زیر زمین را دارد ۲۶ و نیم تریلیون تومان هزینه کرده است.

وی افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی با سامانه ایرانی نه تنها قدرت ایران را به رخ دنیا و آمریکا کشید، بلکه رییس جمهور یک ابرقدرت دنیا از اینکه ایران هواپیمای سرنشین دار آمریکا را هدف قرار نداده است تشکر هم کرد.

ساداتی نژاد گفت: سرنگونی پهپاد قدرت نخست نظامی جهان و عدم پاسخ آمریکا به سرنگونی پهپاد  معنا دار است به طوریکه پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد ایران هیمنه آمریکا را شکست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر با هدف قراردادن پهپاد آمریکا بازار ارز در ایران به یکباره آرام شد و التهاب قبل را از دست داد نشانه قدرت و اقتدار نظامی ایران بود.

وی ادامه داد: اگر پهپاد آمریکا سرنگون می‌شود و آرامکو هدف قرار داده می‌شود و پهپاد‌های یمن مراکز مهمی را در عربستان هدف قرارمی دهند، اما آمریکا هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهد برای این است که آمریکا به قدرت نظامی جمهوری اسلامی آگاه است.

به گفته وی آمریکا با وجود اینکه قدرت اول نظامی دنیا است، اما در حوزه اقتصاد با مشکل جدی روبرو است و براساس آمار بانک جهانی به عنوان بدهکارترین کشور در دنیا مطرح است.

ساداتی نژاد همچنین قدرت در حوزه نظامی را متفاوت از قدرت در حوزه اقتصادی خواند و اظهار داشت: هرچند مدل‌های اقتصادی ایران جوابگو نیست و در حوزه اقتصاد با مشکل روبرو هستیم، اما در حوزه اقتدار نظامی و امنیت، جمهوری اسلامی ایران مقتدر است و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارای اقتدار نظامی است، اما مشکل اقتصادی هم دارد، اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی نیز به مانند حوزه نظامی عمل کرده بود و اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری را پیاده کرده بود امروز در اقتصاد نیز یک کشور قدرتمند و مقتدر بود.

به گفته وی مهدی ترابی فوتبالیست ایرانی که اعلام می‌کند تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است از برخی سیاستمداران جلوتر است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس تأکید کرد: خروجی اطاعت از رهبری در حوزه نظامی سبب قدرت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران شده و موفق به ساخت موشک و پهپاد در شرایط سخت تحریرم‌ها شده است.

ساداتی نژاد عنوان کرد: امنیت و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا، خروجی اطاعت از رهبری و نگاه جهادی و تفکر انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه هرکجا از رهبری تبعیت شد و تفکر جهادی و نگاه انقلابی وجود داشت موفق بودیم، گفت: ریگی را در هوا دستگیر کردیم و روح الله زم را روی زمین و کماندو‌های آمریکا را در روی دریا به گروگان گرفتیم و پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد: اگر امروز برخی لگد به مرده برجام می‌زنند تا آن را زنده کنند برای این است که افکار عمومی را از دستاورد‌های ذی قیمت دستگیری روح الله زم و حامیان کانال آمدنیوز منحرف کنند.

ساداتی نژاد آغاز حرکت مبارزه با فساد از سوی آیت الله رئیسی و قوه قضائیه را قابل تقدیر خواند و گفت: ایستادگی و استقامت در حوزه اجرا از سوی قوه قضائیه سبب شده مبارزه با فساد برای مردم بروز و ظهور داشته باشد و ایجاد امیدواری شده است.

وی با تأکید بر حمایت از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد، عنوان کرد: خیلی‌ها به دنبال متوقف کردن قوه قضائیه هستند و برگزاری رفراندوم را مطرح می‌کنند در حالیکه مطرح شدن این موضوعات برای انحراف افکار عمومی از دستاورد‌های دستگیری مدیرکانال آمدنیوز است.

به گفته وی روح الله زم تنها یک کانال تلگرامی نبود بلکه آن‌هایی که در اغتشاشات دی سال ۹۷ کشته شدند و عوارض اقتصادی ناشی از اغتشاشات همه برعهده آن‌هایی است که از داخل به آن‌ها اطلاعات دادند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امپراتوری و قدرت آمریکا رو به افول است، گفت: تمامی پروژ‌ه های آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

ساداتی نژاد همچنین با اشاره به اینکه گفتمان رهبر معظم انقلاب در حوزه مقاومت در حال به بارنشستن و میوه دادن است، ابراز امیدواری کرد نگاه و مسیری را که رهبری پیش روی ما گشوده است بتوانیم تبیین و بصیرت افزایی کنیم/۱۳۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات