۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۵۳۳۹
از سوی مرکز خدمات اعلام شد؛

شرایط استفاده از تسهیلات خرید بیمه نامه خودرو

شرایط استفاده از تسهیلات خرید بیمه نامه خودرو
شرایط استفاده از تسهیلات خرید بیمه نامه خودرو از سوی مرکز خدمات اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، توافق نامه ای سه جانبه بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شرکت بیمه آسیا و بانک قرض الحسنه رسالت، به منظور ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه خرید بیمه نامه خودرو ایجاد شده است.

براساس این گزارش، سقف تسهیلات تا مبلغ 40.000.000 ریال و با اقساط 10 ماهه بدون سود و کارمزد با ارائه با یک فقره چک یا سفته، بدون نیاز به معرفی ضامن است البته باید اعتبار سنجی صورت گیرد که این اعتبار سنجی پرداخت تسهیلات رایگان بوده و هیچ‌گونه مبلغی تحت عنوان هزینه اعتبارسنجی از سوی بانک یا شرکت بیمه، دریافت نخواهد شد.

لازم به ذکر است، به دلیل نیاز تسهیلات، به اعتبار سنجی از سوی بانک بنابراین طلابی که تمایل به بهره‌مندی از این مزایا را دارند و اعتبار سنجی برای ایشان انجام نشده، ضروری است جهت طی مراحل مقدماتی، حداقل یک هفته پیش از اتمام تاریخ بیمه نامه خودرو، به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مراجعه و یا به صورت تلفنی اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

گفتنی است، برای اشخاصی که در سال های گذشته بیمه نامه از شرکت بیمه آسیا خریداری نموده اند به صورت گروهی اعتبار سنجی انجام گرفته و پیامکی که با متن ذیل برای ایشان ارسال شده است نیاز به اعتبار سنجی مجدد ندارند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات