۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۲۵۳۴۱
از سوی مدرسه علمیه خواهران امام خمینی؛

اردوی جهادی «سربازان ولایت» برگزار شد

اردوی جهادی «سربازان ولایت» برگزار شد
اردوی جهادی «سربازان ولایت» مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) همزمان با اتمام ماه صفر در دو روستای حسین آباد و پیغمبر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اردوی جهادی «سربازان ولایت» مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) همزمان با اتمام ماه صفر در دو روستای حسین آباد و پیغمبر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سرکار خانم فاضله، قلی زاده استاد حوزه علمیه، در روستای حسین آباد به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به سیره نبوی، اظهار داشت: آشنایی با سیره پیامبراکرم(ص) از معارف اسلام و قرآن است چرا که سیره ایشان ترجمان قولی و عملی قرآن محسوب می شود.

قلی زاده با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) زندگی زاهدانه ای داشتند، ادامه داد: از نمونه های بارز سیره حضرت می توان به رفتار خوب ایشان با مردم اشاره کرد، پیامبراکرم (ص) در زندگی زاهدانه، تواضع، ایثار، عدالت ورزی، ایمان خالص، عبادت، استغفار، دوستی و مدارا بی نظیر بودند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حضرت الگوی تمام عیار مسلمانان در تمام زمان ها هستند، اظهار داشت: خلق پسندیده ایشان عامل جذب بسیاری از انسان ها به دین مبین اسلام شده است پس با بهره مندی از این اخلاق پسندیده می توان راه و مسیر دشوار رسیدن به قرب الهی را هموار کرد.

همچنین در روستای پیغمبر سرکار خانم فاضله، قربان پور استاد حوزه علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به نقش آموزه های دینی در تربیت فرزندان، گفت: آموزه های دینی چون دژی محکم فرزندان را در برابر مسائل گوناگون موجود در جامعه حفظ خواهد کرد.

وی افزود: آرامشی که دین و آموزه های دینی به فرزندان می دهد درجایی دیگر نمی توان یافت؛ دینداری علاوه بر اینکه آرامش خیال به همراه دارد مسیرهای پیشرفت را نیز به روی فرزندان خواهد گشود و با حفظ امنیت روانی آنها مقدمات موفقیت فرزندان تضمین می شود.

یادآور می شود در این دو اردو علاوه بر سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) برپایی سفره احسان، سرکشی و احوالپرسی از خانواده های معلول و محروم، اهدای سبد کالا، اهدای کفش به دانش آموزان نیازمند از دیگر فعالبت های انجام شده به شمار می رود./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات