۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۲۵۳۴۷
امام جمعه ازگله:

‌تمسک به قرآن و اهل‌بیت اجازه نمی‌دهد دشمن در مقابل مسلمانان قد علم کند

‌تمسک به قرآن و اهل‌بیت اجازه نمی‌دهد دشمن در مقابل مسلمانان قد علم کند
ماموستا براتی گفت: تا زمانی که متمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) باشیم هیچ قدرتی در مقابل ما قد علم نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا محمد براتی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم درباره تکریم اهل‌بیت(ع) تأکید فرموده‌اند اظهار داشت: از این رو اهل‌بیت(ع) برای اهل تسنن و اهل تشیع اهمیت بسیاری دارد و اهل‌بیت(ع) نیز دوستدار این دو گروه هستند.

وی عنوان کرد: موضوعی که سبب وحدت امت اسلامی به‌ویژه در جمهوری اسلامی شده است اهل‌بیت(ع) است و همه حول محور ایشان هستیم.

ماموستا براتی گفت: اهل سنت چنانچه در رکعت اول و دوم نماز بر پیامبر و اهل بیت ایشان سلام و درود نفرستند نماز آن‌ها قبول نیست و این نشان‌دهنده ارادت اهل تسنن به اهل‌بیت(ع) است.

امام جمعه ازگله بیان کرد: در پیاده‌روی اربعین و آفرینش عظمتی اینچنین باشکوه توسط ملت ایران طی چند سال گذشته مایه سربلندی امت اسلامی و ناامیدی دشمنان بوده است.

وی گفت: تا زمانی که متمسک به قرآن، سنت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل عظمت اسلام قد علم کند و تا زمانی که بین مسلمانان وحدت باشد دشمنان در مقابل ما شکست خورده‌اند.

ماموستا براتی با اشاره به اینکه وظیفه عالمان دینی و متصدیان امور اسلام تشریح و تحکیم موضوعات اعتقادی برای نسل جوان است گفت: امام حسین(ع) زمانی که به این نتیجه رسیدند برای امر به معروف و نهی از منکر باید وارد میدان شوند قیام کردند پس جوانان باید ایشان را الگوی خود قرار دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات