۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۲۵۳۵۰
جلیلی:

دشمنان انقلاب درصدد از بین بردن فرهنگ مقاومت در ایران هستند

دشمنان انقلاب درصدد از بین بردن فرهنگ مقاومت در ایران هستند
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمنان می‌دانند که رمز موفقیت ملت ایران ترویج فرهنگ مقاومت است به همین دلیل به دنبال جلوگیری از فرهنگ مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید جلیلی در یادواره 59 شهید والامقام انزلی‌محله شهرستان لنگرود اظهار داشت: عدم ترویج صحیح مفاهیم و آموزه‌های دینی سبب می‌شود تا اهداف جوامع اسلامی به خوبی محقق نشود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه عمل به آموزه‌های دینی موجب سعادتمندی جامعه اسلامی می‌شود، ابراز داشت: برای تحقق وعده‌های قرآنی باید ایمان و عمل با یکدیگر همراه شود.

جلیلی با اشاره به اینکه مردم در راستای تحقق اهداف جوامع اسلامی باید به باورها و عقاید اسلامی ایمان داشته و در مسیر تحقق اهداف گام بردارند، تصریح کرد: امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب رعب و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان انقلاب اعتراف کردند که ایستادگی ملت ایران سبب حیات و عزت این ملت شده است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق القاء یأس و ناامیدی در جامعه ایران درصدد جلوگیری از فرهنگ مقاومت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 200 شبکه و رسانه ماهواره‌ای علیه ملت ایران در حال فعالیت است و هدفشان نیز جلوگیری از فرهنگ مقاومت در ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: دشمنان انقلاب می‌دانند که ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه ایران موجب پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف می‌شود به همین دلیل با ابزار و امکانات خود به دنبال جلوگیری از فرهنگ مقاومت در ایران هستند.

جلیلی، برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی مناسب برای بررسی اهداف مقاومت رزمندگان اسلام دانست و عنوان داشت: ما از طریق سیره شهدا متوجه می‌شویم که چه نکاتی برای پیروزی جامعه اسلامی ارزشمند و تأثیرگذار است بنابراین باید از اهداف شهدا تبعیت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت خود بر دهان دشمنان زدند عنوان کرد: همین رشادت‌ها موجب شد که امروز دشمنان جرأت نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

جلیلی با بیان اینکه رفتار و حرکات مجاهدانه جوانان و ایستادگی آنها موجب افزایش پیروزی‌ها و موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود افزود: جوانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای جوانان امروز هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شاخصه‌‌های کتاب "رقص روی یک پا" ابراز داشت: کتاب "رقص روی یک پا" بهترین سند برای بیان رشادت‌های جوانان شهرستان لنگرود در دوران دفاع مقدس است.

وی به اهداف خصمانه آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تبعیت ملت ایران از ولایت‌فقیه و حمایت آن‌ها از این جایگاه سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شده و امروز ایران کانون امنیت در منطقه است./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات