۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۵۳۵۲

پيام تسليت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت رحلت شیخ علی اصغر قاضی زاده

پيام تسليت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت رحلت شیخ علی اصغر قاضی زاده
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت شیخ علی اصغر قاضی زاده گفت:این عالم مخلص و با صفانام نیکی در همه اذهان دوستان از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت رحلت عالم بزرگوار مرحوم آقای حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده اراکی (رحمة الله عليه) پیام تسلیتی صادر کرد و ابراز داشت: این عالم مخلص و با صفا دوران عمر بابرکت خویش را به پرورش شاگردان و محققان و خدمات شایسته دیگر به عالم اسلام و تشیع گذراند و نام نیکی در همه اذهان دوستان از خود به یادگار گذاشت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

رحلت عالم بزرگوار و کم نظیر، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده اراکی (قدس سره) موجب نهایت تأسف گردید.

این عالم مخلص و با صفا دوران عمر بابرکت خویش را به پرورش شاگردان و محققان و خدمات شایسته دیگر به عالم اسلام و تشیع گذراند و نام نیکی در همه اذهان دوستان از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه مولمه را به همه مردم شریف اراک و حوزه علمیه اراک و مخصوصاً فرزند برومند ایشان و اهل بیت گرامیش تسلیت عرض می کنم. صبر و اجر جمیل برای آنها از درگاه خداوند خواستارم.

قم ـ ناصر مكارم شيرازى

/1330/ج

ارسال نظرات