۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۵۳۶۹
حجت‌الاسلام میرمحمدیان:

پیاده‌روی اربعین و ولایت زندگی در زیست بوم آرمانی مهدوی است

پیاده‌روی اربعین و ولایت زندگی در زیست بوم آرمانی مهدوی است
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پیاده‌روی اربعین و ولایت تمرینی برای یک حرکت عظیم در آینده و زندگی در زیست بوم آرمانی مهدوی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان در مراسم پیاده‌روی ولایت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین و پیاده‌روی‌های دیگر مانند پیاده‌روی ولایت تمرینی برای یک حرکت عظیم در آینده و زندگی در زیست بوم آرمانی مهدوی است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور گسترده و پرشور و شعور مردم در راهپیمایی اربعین و راهپیمایی ولایت خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی عشق و ارادت بالایی به اهل بیت(ع) دارند و در صحنه‌های مختلف این را ثابت کرده‌اند.

وی خانوادگی بودن این پیاده‌روی را یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک با حرکت عظیم آینده دانست و اضافه کرد: همه یک شکل و یک رنگ در این مراسم حضور می‌یابند و این هم از ویژگی‌های مشترک است.

حجت‌الاسلام میر محمدیان خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم آینده ویژگی‌های مشابهی خواهد داشت که جمله این ویژگی‌ها به مسالمت‌آمیز بودن و مردمی بودن این حرکت‌ها اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌ها به عزاداری، خدمات‌دهی مردم و حرکت ذیل نام امام حسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: در شرایطی شاهد حضور گسترده مردم و افزایش مستمر مشتاقان این حرکت هستیم که دشمن از همه ابزار خود برای جلوگیری از حضور مردم استفاده می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و قرآنی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در کنار موکب‌ها و ایستگاه‌های خدماتی شد.

گفتنی است، به مناسبت سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا (ع) بزرگترین پیاده‌روی ولایت کشور با حضور گسترده مردم در شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات