۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۶۲۵۳۷۵
ارزیابی عملکرد مجلس (۸) | قاضی زاده هاشمی:

برخی از نمایندگان به دنبال حل جمهوری اسلامی در هاضمه جهانی هستند

برخی از نمایندگان به دنبال حل جمهوری اسلامی در هاضمه جهانی هستند
عضو هیأت رییسه مجلس، عملکرد مجلس دهم را در تراز انقلاب ندانست و گفت: برخی نمایندگان خلاف آرمان‌ انقلاب عمل می‌کنند و به دنبال حل جمهوری اسلامی در هاضمه جهانی هستند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی به ارزیابی عملکرد مجلس دهم پرداخت و گفت: آرمان های انقلاب اسلامی همان آرمان های اسلام است و باید گفت عملکرد مجلس و غیر مجلس با آن فاصله بسیاری دارد.

وی ادامه داد: مجلس متشکل از 290 نماینده است و هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و نمی توان در مورد کلیه آنها به صورت یکسان قضاوت کرد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: برخی نمایندگان پایبند به آرمان های امام و رهبری بوده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت می کنند، اما برخی دیگر 180 درجه بر عکس آرمان های انقلاب عمل می کنند و به دنبال حل شدن جمهوری اسلامی در هاضمه جهانی هستند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه تنها مجلس دهم بلکه سایر مجالس گذشته نیز در تراز انقلاب اسلامی نبوده اند، تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی با شاخص های مجلسی که شأنش شأن ولایت بوده و بازوی اجرایی ولی فقیه در حوزه قانون گذاری باشد، فاصله بسیاری دارد.

وی افزود: البته مجلس دهم در برخی زمینه ها همچون برخورد با فساد و مخالفت با حقوق های نجومی و اعاده اموال نامشروع  اقدامات خوبی انجام داده است و باید این نوع اقدامات را تقویت کند.

قاضی زاه هاشمی با بیان اینکه مجلس دهم در فرصت باقیمانده باید بر به روزرسانی قوانین اقتصادی کشور در جهت تسهیل گری برای تولید داخل و تقویت اقتصاد ملی تمرکز داشته باشد، ابراز کرد: امروز دشمن از اقتصاد به عنوان یک اسلحه علیه نظام اسلامی استفاده می کند، بنابراین اولویت مجلس و دولت باید تسهیل گری برای توسعه تولید داخلی و ایجاد استقلال اقتصادی باشد تا ابزار هجمه دشمن از دستانش سلب شود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
در برابر نظام تک قطبی باید مقتدرانه ایستاد.
1
0