۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۲۵۳۹۷
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران دورود خبر داد؛

اعزام ۴۰ طلبه مبلغ به مدارس آموزش و پرورش دورود

اعزام ۴۰ طلبه مبلغ به مدارس آموزش و پرورش دورود
معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری دورود گفت: در راستای نقش آفرینی در تربیت دینی دانش آموزان و نسل نو طلاب خواهر در مدارس آموزش و پرورش فعالیت دارند.

سمیرا لک، معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت:  در استای اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز اول وقت طلاب این شهرستان به مدارس آموزش و پرورش اعزام می شوند.

وی با اشاره به نقش حوزه در تربیت دانش آموزان افزود: تعامل حوزه علمیه و آموزش و پرورش در راستای فراهم سازی زمینه حضور طلاب در جمع دانش آموزان امری مؤثر است.

لک در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون 40 نفر از طلاب سطح دو و سطح سه مدرسه علمیه خواهران دورود در مدارس آموزش و پرورش فعالیت داشته و در جمع دانش آموزان حضور دارند.

وی بیان داشت: اقامه نماز، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان، بیان احکام و دستورات دینی از جمله برنامه های طلاب اعزامی در مدارس است.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) دورود اذعان داشت: با توجه به اهمیت تربیت دانش آموزان و روشنگری بین این قشر برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و به گمراهی کشانده شدن نسل نو، حضور مبلغان و انجام فعالیت تبلیغی امری ضروری و قابل توجه است.

لک اظهار داشت: با بصیرت بخشی بین دانش آموزان و آگاه سازی این قشر نسبت به مسائل روز جامعه می توان کانون خانواده ها را نیز از خطر هجمه های فرهنگی و آسیب ها مصون ساخت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات