۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۵۴۵۴

برگزاری همایش انجمن‎های مردم ‎نهاد غرب کشور در خرم آباد

برگزاری همایش انجمن‎های مردم ‎نهاد غرب کشور در خرم آباد
همایش انجمن‎های مردم ‎نهاد غرب کشور در خرم آباد در راستای توان افزایی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده در خرم آباد با حضور معاون رییس جمهوری در امور بانوان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده، صبح امروز به منظور افتتاح همایش چهار روزه انجمن های مردم نهاد غرب کشور وارد استان لرستان شد.

گفتنی است، این همایش با حضور ۱۷۵ سازمان مردم نهاد از استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در آغاز به کار کرده است و تا 12 آبان ماه جاری ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، توان افزایی و تعامل سازمان های مردمی، ایجاد ارتباط و زمینه همکاری جامعه مدنی و دولت، شناسایی چالش های حوزه زنان از اهداف مهم برگزاری همایش انجمن های مردم نهاد غرب کشور عنوان شده است.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان ۶۰ سازمان مردم نهاد از استان لرستان در کارگاه های آموزشی همایش انجمن های مردم نهاد غرب کشور حضور دارند.

رونمایی از سند ارتقا و توسعه حوزه زنان و خانواده از دیگر برنامه های همایش انجمن های مردم نهاد غرب کشور با حضور معاون رییس جمهوری در امور بانوان است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات