۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۵۴۶۱
استاندار آذربایجان‌شرقی:

آیت الله رئیسی یک رنسانس در گسترش عدالت و مبارزه با فساد در کشور ایجاد کرد

آیت الله رئیسی یک رنسانس در گسترش عدالت و مبارزه با فساد در کشور ایجاد کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آیت الله رئیسی با حضور در رأس قوه قضائیه به‌اصطلاح دانشگاهی، یک «رنسانس» در گسترش عدالت و مبارزه با فساد ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه دیدار صنعتگران، کارآفرینان و کارگران نمونه آذربایجان شرقی با رئیس قوه قضائیه که در دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد، با تقدیر از انتصابات خوب رئیس قوه قضائیه در استان اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در رأس قوه قضائیه به‌اصطلاح دانشگاهی، یک «رنسانس» در گسترش عدالت و مبارزه با فساد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این 11 ماه استانداری به‌همت نماینده ولی فقیه در استان اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجرا شده است، افزود: اکنون ‌یکی از امن‌ترین و پاک‌ترین و منسجم‌ترین استان‌های کشور هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تصریح به اینکه "در یکی دو ماه گذشته 1500 پروژه افتتاح کردیم ولی متأسفانه این پروژه‌ها تبسمی در چهره مردم ایجاد نکرده است"، ابراز داشت: نوعی نارضایتی در اذهان عمومی هست که نتوانستیم این پروژه‌ها را به رضایت تبدیل کنیم ولی خوشبختانه کاری که در مبارزه با ظلم شد، اعتماد و امیدی ایجاد شده که منتدار شما به‌عنوان ریاست قوه قضائیه هستیم.

وی به دیدار دانشگاهیان با حجت‌الاسلام رئیسی در دوران مدیریت آستان قدس اشاره کرد و گفت: در دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها رویکرد و استراتژی شما را درک کردیم که به‌دنبال تحول هستید.

پورمحمدی با بیان اینکه "حجت‌الاسلام رئیسی را به‌واقع صاحب فکر و اندیشه می‌دانیم که امیدواریم این نهضت عدالت و ضدفساد ادامه یابد"، خاطر‌نشان کرد: امیدوارم این تفکر در قوه قضائیه ریشه بدواند.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه این استان با وجود اینکه صنعتی‌ترین استان و بیشترین واحد صنعتی را دارد، کمترین مشکل کارگری و صنعتی را داشتیم" ابراز داشت: در مسیر تولید و اشتغال، فعالان اقتصادی دست به جهاد واقعی زدند و تولید و اشتغال را حفظ کردند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات