۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۲۵۴۷۹
از سوی مدرسه امام صادق اندیمشک؛

طرح سه شنبه‌های مسجدی از سر گرفته می‌شود

طرح سه شنبه‌های مسجدی از سر گرفته می‌شود
حجت الاسلام حسینی گفت: برنامه سه شنبه‌های مسجدی همچون سال تحصیلی گذشته، هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی، معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه‌های عزاداری مدرسه در ماه‌های محرم و صفر، اظهار داشت: طی این دو ماه، دو روز عزاداری در هفته (مداحی و سخنرانی) به همراه پذیرایی داشتیم، هفته پایانی صفر را با توجه به فعالیت‌های تبلیغی طلاب و از آغاز کلاس‌های درسی از شهریورماه، تعطیل اعلام کردیم تا طلاب با خیالی آسوده و به مراسمات عزاداری بپردازند.

معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه امروز گردهمایی طلاب بر مزار شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: این گردهمایی به مناسب سالگرد شهادت برگزار شده است؛ در رابطه با فعالیت‌های مرتبط با ماه ربیع اول از فردا جلسات مربوطه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در ربیع الاول مراسم عمامه گذاری برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: مراسم عمامه گذاری در دهه ولایت صورت گرفت با این حال بنا بر عمامه گذاری یک طلبه است که در صورت موافقت مرکز مدیریت با سایر طلاب شهرستانی که در روز‌های پیش رو معمم می‌شوند، تعمیم یابد.

وی از برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول و دعوت از سخنران زبده استانی خبر داد و گفت: برنامه سه شنبه‌های مسجدی همچون سال تحصیلی گذشته، هفته آینده از سرگرفته می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک بیان داشت: در سه شنبه‌های مسجدی هر هفته یک مسجد در سطح شهر، انتخاب و از امام جماعت و هیأت امنا و فعالان فرهنگی آن با حضور مدیریت مدرسه تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات