۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۲۵۴۸۷

عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه المهدی اهواز

عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه المهدی اهواز
حجت الاسلام گاشه از برگزاری مراسم عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه علمیه المهدی اهواز در روز‌های پیش رو خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: بر این اساس بنا داریم مراسم عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه را با حضور آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز در روز‌های پیش رو برگزار کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه برگزاری مراسم عمامه گذاری منوط به بازگشت آیت الله موسوی جزایری از نجف اشرف است، بیان داشت: عمامه گذاری تا ۱۷ ربیع الاول برگزار می‌شود، ۸ طلبه‌ای که قصد تلبس دارند در پایه‌های ۵ و ۶ مشغول به تحصیل هستند که در روز‌های اخیر مصاحبه‌های عمومی و تخصصی را گذراندند.

حجت الاسلام گاشه به برگزاری کلاس‌های هفتگی اخلاق در مدرسه اشاره کرد و گفت: در این کلاس‌ها که هر چهارشنبه بعد از ظهر برگزار می‌شود طلاب از محضر اساتیدی همچون حجج اسلام والمسلمین حاجتی، امینی و حبیب پور بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه طرح بینش مطهر نیز در روز‌های پیش رو پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات برای ایجاد جو مطالعاتی در میان طلاب مدرسه را از طریق طرح بینش مطهر پیگیر هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز عنوان داشت: برخی روحانیان مدرسه در مناطق و روستا‌های اطراف برای نخستین بار مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین را برگزار کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات