۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۲۵۵۰۱
ابتکار خبر داد؛

اجرای طرح ویژه رفع آسیب های اجتماعی پس از سیل در لرستان

اجرای طرح ویژه رفع آسیب های اجتماعی پس از سیل در لرستان
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به منظور رفع آسیب هایی که در مناطق سیل زده لرستان رخ داده است، طرحی ویژه امضا و در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، معصومه ابتکار،  معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد، گفت: با همکاری سازمان های مردم نهاد طرح های گسترده ای برای مقابله با آسیب ها در زمینه های مختلف اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های مقابله با آسیب ها در زمینه های مختلف هم اکنون در حال اجرا هستند، افزود: این طرح ها با محوریت کارآفرینی، خانواده، تحکیم و تقویت بنیان خانواده با کمک سازمان های مردم نهاد اجرا می شوند.

ابتکار در ادامه با اشاره به سیل فروردین ماه در لرستان و وجود مشکلات و آسیب هایی پس از وقو سیل خاطرنشان کرد: دراین استان طرحی با محوریت رفع آسیب های پس از سیل اجرا خواهد شد و هدف جلوگیری از رواج مسائل و مشکلات مربوط به خانواده ها است.

وی از امضای طرحی ویژه آسیب‌های پس از سیل ویژه استان لرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح با هدف ارتقای تاب‌آوری از آسیب‌هایی است که ممکن است پس از وقوع سیل به وجود آمده باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
خانواده سوزان لطفا خودت و فائزه جون ===برای خانواده های ما دلسوزی نکنید
0
0