۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۲۵۵۲۴
حجت الاسلام عباس زاده:

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی است

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی است
معاون فرهنگی اوقاف لرستان بر ضرورت فرهنگ سازی و مشارکت خیرین برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد تأکید کرد و گفت: آزاد سازی این افراد در کاهش آسیب ها مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از سوی اوقاف و امور خیریه استان لرستان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان اجرا می شود.

وی افزود: به مناسبت ۱۷ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، طرح کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان با کمک خیرین انجام خواهد شد.

حجت الاسلام عیاس زاده با دعوت از همه هموطنان و هم استانی های شریف و خیرین بزرگوار برای شرکت در طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار داشت: این اقدام خداپسندانه فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها و تبیین فرهنگ مشارکت در امور خیر است.

وی با بیان اینکه آزادای زندانیان جرائم غیر عمد می تواند فرصتی مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی باشد، عنوان کرد: آزادای یک زندانی سبب نجات یک خانواده می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهار داشت: با کمک رسانه و روشنگری در این زمینه امید است بتوانیم فرهنگ مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را افزایش دهیم.

حجت الاسلام عباس زاده عنوان کرد: آزادسازی یک زندانی می تواند از فروپاشی یک خانواده جلوگیری کند و حضور و مشارکت خیرین در این زمینه نقش آفرین است.

وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار و خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به بانک مسکن به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱، ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ Ir و شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و یا شماره شبا به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات