۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۵۴۵

نسخه الکترونیکی کتاب «آیات سبحانی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «آیات سبحانی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «آیات سبحانی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «آیات سبحانی» اظهار داشت: کتاب حاضر با نام «آیات سبحانی» تفسیر سوره رعد است که از سوره‌های مکّی می‌باشد.

وی گفت: مضامین این سوره با ایام اقامت رسول مکرم اسلام (ص) در مکه مناسبت دارد که بیشتر در مسائل عقیدتی به ویژه توحید و مبارزه با شرک و اثبات معاد است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در ثواب این سوره آورده اند: هر کس آن را زیاد تلاوت کند هیچ گاه صاعقه‌ای به او اصابت نکند؛ گرچه ناصبی باشد و اگر مؤمن باشد بدون حساب، داخل بهشت گردد و شفاعت او را درباره هرکسی که او را می‌شناسد از خانواده و برادرش، قبول کنند.

پهلوانی به معرفی کتاب «آیات سبحانی» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته ناصرالدین انصاری قمی و سید مرتضی حسینی نجومی است که در موسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «آیات سبحانی» با ۱۷۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۸۹ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/تت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات