۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۲۵۵۴۶
با محوریت مطالبات رهبری؛

جلسات بصیرتی هر هفته در مدرسه باب الحوائج اهواز برگزار می‌شود

جلسات بصیرتی هر هفته در مدرسه باب الحوائج اهواز برگزار می‌شود
معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز از برگزاری جلسات هفتگی اخلاقی و بصیرتی با محوریت فرمایشات رهبر انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام مهدی غافلی، معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی اخلاق در روز‌های چهارشنبه خاطرنشان کرد: اردوی تهذیبی تفریحی به شهرستان اندیمشک را در ربیع الاول خواهیم داشت.

معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز با اشاره به برنامه‌ها و مسابقات کتابخوانی در نظر گرفته شده برای طلاب اظهار داشت: برای هر کدام از پایه‌های تحصیلی کتاب خاصی از شهید مطهری را در نظر گرفتیم، این طرح جدا از بینش مطهر است و در آن کتاب‌های در نظر گرفته شده براساس نیاز‌های هر پایه خواهد بود.

حجت الاسلام غافلی گفت: روز‌های یک شنبه جلسات بصیرتی برگزار می‌شود به این معنا که یک هفته مباحث مرتبط با دوره مشروطه و یک هفته فرمایشات رهبر انقلاب مورد تبیین و تفصیل قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در زمینه فرمایشات رهبر انقلاب، جدا از تحلیل و بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد، انتظارات، مطالبات و خواسته‌های رهبری بیان می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز در رابطه با مراسم عمامه گذاری خاطرنشان کرد: امسال مراسم عمامه گذاری برگزار نمی‌شود منتهی یک طلبه در یکی از حوزه‌های اهواز به همراه سایر طلاب معمم خواهد شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات