۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۲۵۵۵۰

نسخه الکترونیکی کتاب «اعتبار و کاربرد روایات تفسیری» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اعتبار و کاربرد روایات تفسیری» منتشر شد
این اثر به اعتبار و حجیّتِ روایات تفسیری، کاربرد روایات تفسیری و کاربرد روایات در تبیین آیات‌ الاحکام می پردازد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اعتبار و کاربرد روایات تفسیری» اظهار داشت: روایات ائمه معصومین (ع) در همة عرصه‌های علوم، کارگشا و حیات‌آفرین است.

وی گفت: در زمینه تفسیر قرآن کریم نیز این روایات، پرده از معانیِ کتاب خدا برمی دارد و لایه‌های گونه گون آن را می‌نمایاند. اما سؤالِ اصلی دربارة اعتبار و نیز چگونگی کاربرد این روایات است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اثر حاضر با طرح پرسش فوق، کوشیده است تا آن را در سه بخش، تبیین کند: اعتبار و حجیّتِ روایات تفسیری، کاربرد روایات تفسیری، کاربرد روایات در تبیین آیات الاحکام.

پهلوانی به معرفی کتاب «اعتبار و کاربرد روایات تفسیری» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته علی احمد ناصح است که در موسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «اعتبار و کاربرد روایات تفسیری» با ۲۷۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۸۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات