۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۲۵۶۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

۱۳ آبان فرصتی برای تبیین شناسنامه استکبار جهانی

۱۳ آبان فرصتی برای تبیین شناسنامه استکبار جهانی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای بیان و تبیین شناسنامه استکبار جهانی به مردم است و باید با یک مهارت لایه‌های پنهان استکبار را انعکاس داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 13 آبان استان اظهار داشت: اصل و اساس اسلام بر عدالت بوده و مبارزه با ظلم در دین اسلام واجب شده است.

وی گفت: استکبار جهانی و استعمارگران از 200 سال قبل به انواع جنایت‌ها و ظلم‌ها پرداختند و آن‌ها با ظلم‌های مختلف بر منطقه سایه افکنده و بیش از 70 سال کشور فلسطین را اشغال کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام ستمگران و ظالمان مورد حمایت استکبار قرار دارند و سران استکبار نیز از هیچ اقدامی برای کمک و خدمت رسانی به ستمگران دریغ نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان به هیچ قانونی پایبند نیستند و مردم را آواره کرده و آن‌ها را می‌کشند و دنیا در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده است.

وی ادامه داد: شناسنامه آمریکا، غرب و استکبار جهانی و فسادهای آن‌ها باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و این جنایت‌ها و قیافه‌های پرادعا به مردم نشان داده شود تا برخی افراد در داخل نیز خجالت بکشند و اسمی از آمریکا و اسرائیل بر زبان جاری نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 13 آبان فرصتی مناسب برای بیان و تبیین شناسنامه استکبار جهانی به مردم است و باید با یک مهارت لایه‌های پنهان استکبار را انعکاس داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آمریکا در حال فروپاشی است و امروز استکبار جهانی بشریت را دچار آفت کرده و بقای استکبار به دلیل شگردهایی است که جنایت‌های آن را پوشش می‌دهد و اگر این جنایت‌ها برای جهان عیان شود شاهد از بین رفتن استکبار خواهیم بود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات