۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۲۵۶۷۵
حجت الاسلام کلباسی خبر داد؛

برگزاری مراسم تجدید عهد ۲ هزار نفر از طلاب در سالروز آغاز امامت امام زمان

برگزاری مراسم تجدید عهد ۲ هزار نفر از طلاب در سالروز آغاز امامت امام زمان
رییس مرکز تخصصی مهدویت از حضور ۲۰۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه و سطوح عالی حوزه قم در عصر روز پنج شنبه نهم ربیع الاول با عنوان عهد جانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی کلباسی رییس مرکز تخصصی مهدویت در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با تشریح فعالیت های ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی اظهار داشت: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در  نهم ربیع الاول به مناسبت آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) برنامه های مختلفی را در سراسر کشور تدارک دیده است.

وی ادامه داد: امسال نیز کارگروه ها و برنامه های مختلفی در حال انجام است که می توان به تجدید بیعت طلاب و سربازان امام زمان(عج)در عصر روز پنج شنبه تحت عنوان عهد جانان اشاره کرد؛ در این روز حدود 2000 نفر از طلاب مدارس علمیه و درس سطوح آزاد حوزه علمیه قم با حضور در مسجد جمکران با ولی نعمت و امام زمان(عج) تجدید عهد و بیعت می کنند.

رییس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به همکاری نهادها و ارگان های مختلف خاطرنشان کرد: برای با کیفیت تر شدن فعالیت های مهدوی این ستاد تشکیل شد که از همکاری صمیمانه موسسات و نهادهای مهدوی نظیر مسجد مقدس جمکران، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، معاونت تبلیغ حوزه، بنیاد فرهنگی موعود، موسسه پژوهشی فرهنگی آینده روشن و مرکز تخصصی مهدویت کمال تشکر و امتنان را داریم.

در ادامه حجت الاسلام حجت الاسلام غلامرضا شریفی نیز با ارائه گزارشی از فعالیتها در زمینه مهدویت تأکید کرد: در سال های اخیر دوره های آموزشی در مدرسه دارالشفا قم با موضوع مهدویت و رفع شبهات در این زمینه در حال برگزاری است که بحمدلله مربیان خوبی در این زمینه تربیت شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ترویج و تبلیغ مهدویت در پیاده روی اربعین برنامه ریزی بلند مدتی انجام شده است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت اربعین و حضور بسیاری از مسلمانان و ادیان دیگر در پیاده روی و همچنین سوء استفاده جریانات انحرافی مهدویت نظیر جریان احمد الحسن در نظر داریم تعدادنزدیک به 50 مبلغ برای سال آینده به صورت تخصصی، در این زمینه تربیت کنیم./پ202/ق

ارسال نظرات