۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۲۵۷۲۲
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب در کنار مسؤولان تحریم‌های فرهنگی را دور بزنند

طلاب در کنار مسؤولان تحریم‌های فرهنگی را دور بزنند
خانم ظهیری گفت: طلاب در کنار مسئولان در راه دور زدن تحریم‌های فرهنگی اعمال شده از سوی دشمنان ایران و اسلام باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم معصومه ظهیری در حاشیه بازدید از مدرسه بی‌بی حکیمه(س) شهرستان گچساران با اشاره به اینکه باید تحریم‌های فرهنگی را با تلاش و توسل به خداوند و امامان معصوم دور زد، بیان کرد: شناخت دشمن از نخستین وظایف افراد جامعه به ویژه طلاب است تا از این راه به نقشه‌های پلیدشان برای ضربه زدن به اسلام و ایران پی ببریم.‌

وی با تاکید بر اینکه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران باید خط شکن بوده و در صف نخست مبارزه با دشمنان بایستند، گفت: دشمن برای گرفتن ابزار تبلیغ از دستان ما تلاش شبانه‌روزی دارد تا اهداف شوم خود را بدون هیچ مزاحمتی عملی کند.

ظهیری اضافه کرد: حضور طلاب در جامعه خود یک مقوله تبلیغی است که دشمن از آن می‌ترسد و حتی یک عکس نوشته از یک فرد حوزوی نیز خود یک نوع تبلیغ است که می‌تواند اثرات عمیق و حتی دائمی نیز داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید مسائل تبلیغی و اهمیت و نقش طلاب در این عرصه را نادید گرفت، اظهار داشت: طلاب، اساتید، مسئولان و تمام کارکنان حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه‎‌های خواهران به دلیل نقش بی بدیلشان در خانواده و تربیت نسل‌ها، باید از همه ابزارهای برای دور زدن نقشه‌های دشمن استفاده کرده و جایگاه فرهنگی خود تقویت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی هر منطقه‌ای در کشور را باید بشناسیم و به دنیا نیز بشناسانیم، گفت: شناخت این ظرفیت‌ها نقش بسیار مهمی در به کارگیری راه‌های مقابله با دشمن دارد و این امر تقویت مشارکت مردمی برای مبارزه با توطئه‌های دشمن را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: دشمنان کشور باورشان نمی شود که مردم ایران این تحریم‌های سخت را پشت سر گذشته‌اند و بیش از 30 سال شدیدترین تحریم‌ها و فشارها را با غیرت و پشتکار برای دفاع از اسلام و خاک پاک وطن تحمل می‌کنند.

ظهیری بیان کرد: تلاش دشمن علیه مقاومت ایران در غالب جنگ اقتصادی بسیار فراتر از تحریم اقتصادی ظهور و بروز کرده است.

وی به طرح اقتصاد مقاومتی اشاره و اضافه کرد: فرمایشات رهبری بر اقتصاد مقاومتی که از سال‌ها قبل مطرح شده است می‌تواند ضامن رشد و پیشرفت کشور بوده و کشور را در مقابل هجمه‌ها  بسیج کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، پیروزی ایران در جنگ اقتصادی و گام به جلو در مقابله با استکبار، آسیب پذیر نبودن در مقابل تهدیدات، شکسته شدن هیمنه دشمن در عرصه بین الملل و خودکفایی دانش ناشی از تحریم ها را از جمله نتایج پیروزمندانه مقاومت مردم ایران در برابر تحیم ها برشمرد.

وی خواستار توجه طلاب به تقویت روحیه شکرگذاری در خود و جامعه شد و به طلاب توصیه کرد:  آیه۹۷ سوره مبارکه نحل را خوانده و به نکات آن توجه کنند و  به اصلاح خود، مراقبت و تربیت فرزندان و خانواده و تقویت روحیه کار گروهی توجه کنید./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات