۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۷۷۴
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

اهمیت پدافند غیرعامل برای اقشار مختلف مردم تبیین شود

اهمیت پدافند غیرعامل برای اقشار مختلف مردم تبیین شود
نماینده ولی‌فقیه در سمنان بر نقش پدافند غیرعامل در حفظ ارزش‌های انقلاب و‌ نظام اشاره کرد و گفت: اهمیت پدافند غیرعامل به اقشار مختلف مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار مسئولان پدافند غیرعامل استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: تبیین اهمیت برخی موضوعات در جامعه ازجمله پدافند غیرعامل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی پدیده پدافند غیرعامل را همانند یکی از مسائل اخلاقی همچون تقوا دانست که درصورتی‌که که انسان به این سلاح خود را مجهز کند از ارتکاب به گناه مصون می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان داشت: پدافند غیرعامل پدیده‌ای است که از بروز خطرات و آسیب‌های احتمالی در حوزه‌های مختلف پیشگیری و جلوگیری می‌کند؛ بنابراین از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

آیت‌الله شاهچراغی بر لزوم توجه مسئولان حوزه پدافند عامل و انجام وظایف از سوی کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل در اجرای برنامه‌های ویژه هفته‌ای که به نام پدافند غیرعامل نام‌گرفته است؛ تأکید کرد.

وی بیان داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از کشور برابر انواع تهدیدات و خطرات از ثمرات مهم پدافند غیرعامل است.

ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری 350 برنامه در طول هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان گفت: این هفته با عنوان «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» نام‌گذاری شده است.

وی از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان را اجرای 50 رزمایش عنوان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار داشت: مصون‌سازی زیرساخت‌های مهم استان سمنان از سیاست‌های جدی و مهم این اداره کل محسوب می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات