۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۲۵۷۸۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

بسیج دانش‌آموزی به دنبال حرکت در مسیر مکتب اسلام است

بسیج دانش‌آموزی به دنبال حرکت در مسیر مکتب اسلام است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بسیج دانش‌آموزی به دنبال حرکت در مسیر مکتب اسلام و زنده‌نگه‌ داشتن راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار دانش‌آموزان استان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز آگاه، بصیر و بینا هستند، اظهارداشت: بعضی افراد از اینکه نوجوانان و جوانان گرفتار احساسات می‌شوند نگران هستند اما احساسات اقتضای جوانان و نوجوانان است اما احساسات او را از مسیر عقلانیت خارج نکند و نوجوان در میدان دشمن کار نکند.

وی افزود: احساساتی که موجب شود جوان پل‌های پشت سر را خراب و راه پیش رو را از بین ببرد خطرناک است اما جوان‌ها و نوجوان‌های امروز احساسات کنترل شده دارند، شادابند اما نشاط معقول همراه با فهم دارند که از ضرورت‌های جوان امروز است و این در بین مجموعه دانش‌آموزان فراوان است.

نماینده‌ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مطالبات دانش‌آموزان از ما در جهت رشد است زیرا دانش‌آموز دغدغه معنویت در مدارس را دارد این‌ها مطالبه عقلانی بشریت و راه رسیدن به کمال است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام گفت: انقلاب اسلامی توانسته جوانان و نوجوانان را درون خود خوب پرورش دهد البته در این بین مواردی هم دیده می‌شود که تحت تاثیر ماهواره و فضای مجازی قرار گرفته‌اند که اینها هرگز نگرانی ایجاد نمی‌کند اما مسئولیت را بالا می‌برد و باید نگران شویم چرا یک جوان تحت تاثیر دشمن قرار گرفت همیشه وجود داشته زیرا کار دشمن همین است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با استفاده از ماهواره، اینترنت و فضای مجازی در گوشی‌ها جوانان را مانند خود کند و جوانی که تحت تاثیر این موارد قرار می‌گیرد باید امر به معروف و نهی از منکر شود اما نصیحت باید از روی خیرخواهی باشد و مدرسه می‌تواند مرکز این کار باشد امروز جوانان ما می‌توانند در این راه نقش آفرین باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه‌های 13 آبان تسخیر لانه‌ جاسوسی به عنوان استکبارستیزی است که برنامه اصلی قرآن است و استکبارستیزی تنها مرگ بر آمریکا نیست بلکه این است که در همه عمر ما هیچ چیز جز خدای واحد فرمانده ما نباشد، امروز بسیج دانش‌آموزی هم به دنبال همین امر است که همه در حرکت در مکتب اسلام، زنده‌نگه داشتن راه شهدا و نماز که از ویژگی‌های یک انقلابی است خلاصه می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات