۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۵۸۱۰

اهدای کتاب به مساجد، مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی در هفته کتاب

اهدای کتاب به مساجد، مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی در هفته کتاب
بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایبنا، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، با بیان اینکه در بیست و هفتمین دوره کتاب برنامه‌های مختلف و جذابی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات نقد و بررسی کتاب و شب شعر در سطح استان از جمله این برنامه‌های ما در  بیست و هفتمین هفته کتاب است.

وی با اشاره به معرفی تازه‌های نشر و کتاب استانی در نشریات محلی خراسان جنوبی و اهدای کتاب به مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، کتابخانه‌های عمومی و پاسگاه‌های مرزی در هفته کتاب، یادآور شد: ما قصد داریم در این ایام علاوه بر رونمایی از کتاب تازه منتشره شده استان، از دفاتر انتشارات و کتابفروشی‌های خراسان جنوبی نیز بازدید کنیم.

نبی‌زاده همچنین تأکید کرد: از دیگر برنامه‌های این استان در هفته کتاب می‌توان به برپایی ایستگاه‌های نقاشی با موضوع کتاب برای کودکان در شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه کتاب در مراکز شهرستان‌ها و برگزاری نشست‌های کتابخوانی با همکاری کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان اشاره کرد.

بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. /د ۱۰۱/ش
ارسال نظرات