۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۸۱۱
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در گفت وگو با رسا:

دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ برای نسل جوان بازخوانی شود

دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ برای نسل جوان بازخوانی شود
نماینده خبرگان حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را خنثی کننده توطئه ها و القائات دشمن دانست و گفت: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ برای نسل جوان بازخوانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در یوم الله 13 آبان گفت: مناسبات ملی که در انقلاب اسلامی وجود دارد باید غنیمت شمرده شده و به واسطه آن پایه های حکومت جمهوری اسلامی را مستحکم تر کرد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان پایه های حکومت اسلامی ایران را استحکام می بخشد، اظهار داشت: حضور مردم در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی نقش بسیار مؤثر و به سزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با تأکید بر اینکه دشمن در پی سیاه نمایی پیرامون عدم حمایت مردم از نظام اسلامی است، عنوان کرد: یکی از دسیسه های جدی دشمن این است که بگوید حضور مردم در حمایت از مبانی و آرمان های انقلاب بسیار کمرنگ شده، از این رو پیش از هر مناسبتی می خواهد این موضوع را القا کند که مردم از حکومت اسلامی ناامید هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه های دشمن پیرامون القای ناامیدی مردم از مملکت اسلامی را خنثی می کند، گفت: امام راحل روز 13 آبان را «انقلاب دوم» نام گذاری کردند، از این جهت حضور مردم در گرامیداشت این روز بزرگ اهمیت ویژه ای دارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید روحیه استکبارستیزی در جامعه تقویت شود، یوم الله 13 آبان را نماد استکبارستیزی دانست و افزود: امروز رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به چشم طمع دنیای استکبار به کشور عزیزمان هشدار می دهند و اگر ما بر ظرفیت های داخلی تکیه کرده، به بیگانگان امید نداشته باشیم و از آنها تبری بجوییم میزان رضایتمندی مردم نیز از عملکردمان بالاتر خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با بیان اینکه امروز مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و بهانه سیاه نمایی را از دشمنان بگیرند، ابراز کرد: متأسفانه گاهی مسؤولان جنایات دنیای استکبار در حق ملت ایران را فراموش کرده و یادشان می رود که هدف انقلاب اسلامی چه بوده است، از این رو دست به کارهایی می زنند که در راستای اهداف دشمن است.

وی بر ضرورت بازخوانی دشمنی های آمریکا با ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان تأکید و بیان کرد: بازخوانی دشمنی های آمریکا برای جامعه امروزی جزء ضرورت های ناگزیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که تأکید دارند مسأله استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی در یوم الله 13 آبان در کتب درسی برای نسل جوان جامعه تبیین شود، اما متأسفانه مسؤولان در این زمینه کم کاری کرده اند.

وی در پایان یادآور شد: بازخوانی جنایات آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی جزء مسائل اصلی کشور است و اگر این کار صورت بگیرد نسل جوان ما ضمن آگاهی نسبت به نیات شوم دنیای غرب، نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوارتر خواهند شد./841/ت301/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات