۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۲۵۸۱۳
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا برای تحقق اهدف خود ناآرامی در عراق را طراحی کرده است

آمریکا برای تحقق اهدف خود ناآرامی در عراق را طراحی کرده است
ماموستا رستمی با بیان اینکه آمریکا برای تحقق اهدف خود ناآرامی در عراق را طراحی کرده است، گفت: پیروی از فرامین قرآنی و رهبری مانع ایجاد تفرقه بین مسلمان شیعه و سنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی در همایش «نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان‌های افراطی و تکفیری و راه‌های مقابله با آن» که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز که دست ناپاک و نامحرم به ممالک اسلامی رسیده و دشمنان قصد ایجاد تفرقه بین مسلمانان و اهانت را دارند، باید برای مقابله با توطئه‌های ضدانقلاب به قرآن کریم برگردیم.

وی با بیان اینکه قرآن نقطه مشترک همه مسلمانان است، افزود: اگر مسلمان با بصیرت و آگاهی از دستورات قرآنی تبعیت می‌کردند، اکنون این بلا سر انسان و مسلمین نمی‌آمد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: پیروی از فرامین قرآنی و رهبری مانع ایجاد تفرقه بین مسلمان شیعه و سنی می‌شود.

به گفته وی، دین اسلام مدافع حقوق همه انسان‌ها، جاندارن و دین وحدت، برادری، محبت بوده و از توسل و تبعیض مبراست.

ماموستا رستمی به نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد ناآرامی در عراق و تفرقه میان مسلمانان اشاره کرد و گفت: ما مردم کردستان هیچ‌گاه به آمریکا و کشورهای خیانت کار اعتماد نکرده و نخواهیم کرد چراکه آنان دشمن شیعه و سنی هستند.

وی اظهار کرد: اگر هر کدام از مسلمانان در هر نقطه از جهان آسیب ببینید، پیکره اسلام آسیب می‌بیند؛ بنابراین باید وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و در برابر دشمنان متحد باشیم.

«تحقق عدالت اجتماعی»؛ مهم‌ترین مولفه انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام محمد علی رضایی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای برقرای عدالت اجتماعی در سطح جامعه تشکیل شده است، اظهار داشت: گرچه دشمنان از راه‌های مختلف به‌دنبال تضعیف نظام هستند اما توطئه‌هایشان به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ایجاد گروهک‌های تکفیری و وهابی به‌دنبال اهداف شوم خود است، افزود: نفی بت‌پرستی و هرگونه ظلم در جامعه بیانگر بهره‌مندی مسلمانان از عدالت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: امیدواریم فردا تمام ملت ایران در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کرده و شاهد تجلی مبارزه با استکبار باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات