۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۵۸۲۶
آیت الله بطحایی با تأکید بر بزرگداشت ۱۳ آبان:

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو حضور حماسی مردم در صحنه است

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو حضور حماسی مردم در صحنه است
نماینده خبرگان با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو حضور حماسی مردم در صحنه است، گفت: هیچگاه در برابر دشمنان خود کوتاه نیامده و با آنها مذاکره نخواهیم کرد.

آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به راهپیمایی یوم الله 13 آبان و ضرورت حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی گفت: جمهوری اسلامی از آغاز راه خود با یک اراده آهنین در راستای تعهد با خدای متعال، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در مقابل دشمنان کوتاه نیامده و سر سازش با آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما هیچگاه در برابر دشمنان خود کوتاه نیامده و با آنها مذاکره نخواهیم کرد مگر این که آنها از طریق انسانیت وارد مذاکره با ما شوند که متأسفانه این انتظار ظاهراً بی مورد است.

آیت الله بطحایی با بیان اینکه یوم الله 13 آبان ماه نمادی از مبارزه با مستکبران به ویژه آمریکا است، خاطرنشان کرد: امروز جای تعجب دارد که چرا همه کشورها و دولت های 5 قاره کره زمین در برابر سیاست های خصمانه آمریکای جنایتکار عاجز و درمانده شده اند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با صلابت و قاطعیت در برابر این شیطان بزرگ ایستادگی کرده و آن را به زانو در آورده است، به گونه ای که سردمداران آمریکا آرزوی مذاکره با آن را دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کشورهای دیگر باید از انقلاب اسلامی الگو گرفته و راه خود را از دنیای استکبار جدا سازند، گفت: امروز ایران در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی سرافرازانه، پیروزمندانه و مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله 13 آبان به منزله احیا و پشتیبانی از حرکت دلیرانه نسل جوان آن روزگار در تسخیر لانه جاسوسی است، ادامه داد: مردم با حضور حماسی و حداکثری خود مهر تأییدی بر آن حرکت دلیرانه و استکبارستیزانه زده و خواهان ادامه دادن آن راه می شوند.

آیت الله بطحایی با اشاره به اینکه ما مسیر استکبارستیزی را تا جایی ادامه می دهیم که آمریکا به افول کامل برسد و نابود شود، ابراز کرد: امروز آمریکا در حال فروپاشیدن بوده و به یک ببر توخالی و پوشالی تبدیل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اسقاط پهپاد متجاوز آمریکایی درماندگی و رو به افول رفتن آمریکا را به وضوح به همگان نشان داد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا، صبر جانبازان و آزادگان و تحمل خانواده های شهدا است، از این رو مردم باید با حضور خود در راهپیمایی ها با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنند.

وی با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در گرو حضور حماسی مردم در صحنه است، اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی با قامتی راستا و قدرت اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، سیاسی و نظامی در برابر دشمنان ایستاده است و تحریم ها روی آن کارساز نیست؛ اگر عنایات الهی نبود ما در جغرافیای دنیا هضم می شدیم، اما امروز مورد توجه همه جهان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

آیت الله بطحایی در پایان راهپیمایی عظیم اربعین را به منزله خاری در چشم اروپا، آمریکا، وهابیت و حسودان دانست و یادآور شد: بدخواهان پس از اینکه مشاهده کردند نمی توانند مانع حضور میلیونی زائران حسینی شوند، خشمگین شده و عصبانیت خود را در ایجاد فتنه در عراق و لبنان و سوریه بروز داده است./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات