۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۵۸۵۵
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود:

نزاع و درگیری های جامعه جهانی نتیجه دور بودن مردم از امام زمان است

نزاع و درگیری های جامعه جهانی نتیجه دور بودن مردم از امام زمان است
حجت ‌الاسلام کفیل با بیان اینکه امام زمان(عج) امام مهربانی‌ها است، گفت: نزاع و درگیری های کنونی جامعه جهانی به خاطر دور بودن مردم از امام است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام محمدصادق کفیل معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، امروز در نشست خبری عید بزرگ بیعت که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: امام زمان(عج) امام مهربانی‌ها است.

وی درگیری و نزاع‌های جهانی را نتیجه دور بودن انسان ها از امام بیان کرد و ادامه داد: عید بیعت فرصتی است که در آن با امام زمان(عج) برای اتحاد و همدلی عهد و میثاق بسته شود.

حجت ‌الاسلام کفیل با تاکید بر اینکه مردم باید زمینه حاکمیت امام زمان(عج) را فراهم کنند، ابراز کرد: عهد و میثاق با امام زمان(عج) به منزله مقدم دانستن خواسته ایشان بر خواسته خودمان است.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) درخصوص برنامه های این بنیاد در ایام 9 ربیع، اظهار داشت: مراسم جشن بزرگ بیعت عصر این روز در سراسر کشور برگزار می شود به همین منظور 100 سخنران و کارشناس به مدارس، حوزه های علمیه، دانشگاه های سراسر کشور اعزام خواهند شد.

وی درباره طرح «امیرصادق»، گفت: این طرح با موضوع مهدویت توسط در دانشگاه ها برگزار خواهد شد و همچنین 12 موضوع با رویکرد مهدویت و نقش انقلاب اسلامی که از محتوای بیانیه گام دوم انقلاب استخراج شده در دانشگاه ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت ‌الاسلام کفیل ادامه داد: از دیگر برنامه ها که در این ایام برگزار می شود می توان به مسابقه کتاب خوانی کتاب «امام مهدی در قرآن» و ویژه‌نامه «منجی موعود» اشاره کرد.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان خاطرنشان کرد: توزیع ویژه‌نامه «تحرکات غرب در حوزه مهدویت و آخرالزمان» و تهیه و توزیع بروشور نقش انقلاب در تغییر نگرش به آموزه‌های مهدویت از دیگر برنامه های عید بزرگ بیعت خواهد بود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات