۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۲۵۸۵۷
همزمان با نهم ربیع الاول؛

جشن بزرگ بیعت در راستای معرفی امام زمان و مبارزه باشبهات برگزار می شود+فیلم

جشن بزرگ بیعت در راستای معرفی امام زمان و مبارزه باشبهات برگزار می شود+فیلم
حجت الاسلام نصوری گفت: همزمان با شب شهادت امام یازدهم و آغاز امامت امام زمان (عج) ۲ هزار طلبه ملبس در مسجد جمکران به عنوان عهد بیعت تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت، امروز در نشست خبری عید بزرگ بیعت که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: این مرکز در بحث محتوایی برنامه های مهدوی مشارکت خاص داشته است تا براساس معارف ناب شاهد ترویج و تعمیق آموزه های مهدویت در جامعه باشیم.

وی با اشاره به تجمع بزرگ اربعین، ادامه داد: این جای سوال است چرا مردم برای امام شهید در یک زمان و مکان مشخص گردهم جمع می شوند ولی نسبت به امام حی این کار را انجام نمی دهند، این نشان می دهد که معارف مهدوی در جامعه درست تبلیغ نشده است.

حجت ‌الاسلام نصوری تغییر فرهنگ ها را لازمه آمادگی برای ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان کرد و ادامه داد: جامعه منتظر جامعه ای است که یک روز اگر به غیبت امام زمان(عج) اضافه شود ناراحت و غمگین می شود.

معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت به انحرافات و شبهات ساخته شده توسط دشمنان که درباره 9 ربیع الاول ایجاد کردند اشاره کرد و گفت: این بدعت‌ها و خرافات در راستای ضربه زدن به دین ایجاد شده که یکی از راه های مبارزه با این شبهات و بدعت ها معرفی امام زمان(عج) در جشن بیعت است.

وی قمه زنی و برگزاری مراسم عیدالزهرا را از برنامه هایی دانست که زمینه ناراحتی شیعیان را فراهم می کند، ابراز کرد: از جمله برنامه های مرکز تحصصی مهدویت تربیت نیرو و تزریق افراد برای انجام فعالیت‌های مهدوی است بر همین اساس روز گذشته جلسه توجیهی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب برای کارشناسان و سخنرانان مراسم جشن بزرگ بیعت برگزار شد.

حجت ‌الاسلام نصوری ادامه داد: همچنین کتاب سوژه محتوایی با عنوان «حدیث انتظار» و نرم افزار «ره توشه» برای سخنرانان و مبلغان عرصه مهدویت تالیف و طراحی شده است.

معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت در پایان با اشاره به اینکه شب شهادت امام یازدهم 2 هزار طلبه ملبس در مسجد جمکران به عنوان عهد بیعت تجمع خواهند داشت، خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان عرصه مهدویت در روز 9 ربیع الاول در رسانه های شنیداری و تصویری سیما اجرای برنامه خواهند داشت./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات