۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۵۸۵۸
همزمان با شب امامت امام زمان؛

همایش «عهد جانان» با حضور ۲ هزار طلبه در مسجد جمکران برگزار می‌شود + فیلم

همایش «عهد جانان» با حضور ۲ هزار طلبه در مسجد جمکران برگزار می‌شود + فیلم
حجت الاسلام اسدی گفت: همایش «عهد جانان» با حضور ۲ هزار طلبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با شب امامت امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد اسدی دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور، امروز در نشست خبری عید بزرگ بیعت که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی سال ۹۴ با دستور دفتر مقام معظم رهبری و با هدف ایجاد هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این موسسه 50 عضو از نهادها و سازمان های مختلف دارد، ادامه داد: در این موسسه موضوعات مختلف مهدوی با 10 کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور با بیان اینکه در عصر غیبت ما امام را ظاهری مشاهده نمی کنیم اما امامت و ولایت ایشان در عالم برقرار است، ابراز کرد: موضوع امامت در ایام 9 ربیع الاول بسیار پررنگ است و توجه ویژه ای به مساله مهدویت می شود به همین منظور این مرکز به نهادها و سازمان ها برنامه های مختلفی با این موضوع پیشنهاد می کند.

حجت الاسلام اسدی به برگزاری همایش عهد جانان و حضور 2 هزار نفری روحانیان معمم در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: سخنران ویژه این همایش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خواهد بود که در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

در ادامه علی اکبر رائفی‌پور رییس موسسه مصاف ایرانیان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مهمترین هدف این موسسه ایجاد جریان انقلابی مهدوی در راستای مبارزه با انحرافات موجود است.

وی با بیان اینکه 9 ربیع الاول سال‌روز آغاز امامت امام زمان(عج) است، ادامه داد: با تصویب «جشن بزرگ بیعت» در ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور امسال شاهد چهارمین سال اجرای آن هستیم که در بیش از 90 شهر برگزار می شود.

رییس موسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه امسال جشن بزرگ بیعت براساس موضوع سال یعنی بیانیه گام دوم انقلاب و ارتباط آن با مهدویت و تمدن نوین اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: محتوای علمی این موضوع برای کارشناسان و سخنرانان عرصه مهدویت آماده شده است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
 
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات