۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۲۵۸۶۳
منتشر شد؛

نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه های اسلامی»

نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه های اسلامی»
در کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه های اسلامی» سعی شده است اقتضائات و الزامات سبک زندگی معاصر مغفول نباشد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه‌های اسلامی» اظهار داشت: توجه به موضوعات روزآمد و تدوین پژوهش‌های کاربردی، از اهداف پژوهشگاه قرآن و حدیث و برخاسته از تأکید رئیس مؤسسه دارالحدیث، آیت اللّه محمدی ر‌ی‌شهری است.

وی گفت: اخلاق همسایگی نیز یکی از مهم‌ترین موضوعات روزآمدی است که در دنیای معاصر باید بدان توجه شود و با عنایت به تفاوت محسوس در سبک زندگی شهرنشینی معاصر بازنگری در آن با حفظ اصول اخلاقی برگرفته از معارف اسلامی اجتناب ناپذیر است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در اثر پیش رو سعی شده است اقتضائات و الزامات سبک زندگی معاصر مغفول نباشد. این کتاب تلاشی هرچند ناکافی، ولی مطلوب و درخور تأمل در موضوع اخلاق همسایگی است.

وی افزود: انتشار این محصول از دو جهت مایه شادمانی و سرور است؛ از یک سو انتشار یک کتاب که به منزله به بار نشستن تلاش محققِ اثر است، و از سویی دیگر، بالندگی و رشد صاحب اثر که هردو به موازات هم انجام گرفتند و زمینه مباهات دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث و نیز مؤسسه دارالحدیث را فراهم آوردند.

پهلوانی به معرفی کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه‌های اسلامی» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته علی ملکوتی نیا است که در  پژوهشگاه قرآن و حدیث تهیه شده و در انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «درآمدی بر اخلاق همسایگان بر اساس آموزه‌های اسلامی» با ۲۶۳ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات