۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۲۵۸۶۸
با حضور گسترده آحاد مردم؛

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار شد

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار شد
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور و گسترده دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید، علما و عموم مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، راهپیمایی یوم الله 13 آبان صبح امروز با حضور پرشور و گسترده دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید، علما و عموم مردم برگزار شد.

بر اساس این گزارش،مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شدند تا به بدخواهان نظام اسلامی بگویند تا آخر پای آرمان های انقلاب و امام و رهبری ایستاده اند.

مردم با بصیرت کشور با حضور در این راهپیمایی باشکوه خط بطلانی بر تبلیغات سوء جبهه استکبار پیرامون عدم حمایت آحاد ملت از نظام اسلامی کشیدند و ضمن حمایت از گفتمان استکبارستیزی و مقاومت از دشمنان جمهوری اسلامی ایران اعلام انزجار کردند.

در شهر مقدس قم مردم در ابتدا با تجمع در میدان روح الله و ادای احترام به روح ملکوتی امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های ایشان مسیر میان این میدان تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را با شعار محوری «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» راهپیمایی کردند.

آحاد مردم پس از طی مسیر میان میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت تجمع کرده و حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این تجمع باشکوه ضمن تأکید بر تقویت گفتمان استکبارستیزی در جامعه ضرورت بازخوانی دشمنی های آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات