۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۸۷۰
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

مجروح شدن آمر به معروف زنگ هشداری برای مسؤولان است

مجروح شدن آمر به معروف زنگ هشداری برای مسؤولان است
حجت الاسلام شاه فضل مجروح شدن جوان آمر به معروف در کاشان را برای مسؤولان زنگ هشدار خواند و گفت: در جامعه‌ای که امر به معروف نشود اشرار بر آن‌ها مسلط خواهند شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در تفسیر آیه ۸۳ سوره کهف که یکشنبه شب که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به مضروب شدن جوان آمر به معروف در کاشان گفت: در روایت است اگر مردم نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر بی توجه باشند اشرار بر آن‌ها مسلط می‌شوند.

دبیر جامعه روحانیت کاشان افزود: امروز به دلیل گسترش مفاسد در جامعه و عادی شدن آن، برخورد با مفاسد کم رنگ شده است و برخورد جدی و عملی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با کاروان‌های عروسی که همراه با توقف و حرکت غیرمتعارف در معابر عمومی هیچگونه برخوردی نمی‌شود، گفت: وقتی اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند اگر جوان بسیجی امر به معروف کند او را با سلاح سرد مضروب می‌کنند.

حجت الاسلام شاه فضل مجروح شدن جوان آمر به معروف را برای مسؤولان زنگ هشدار خواند و اظهار داشت: اگر برخورد جدی با بی حجابی در جامعه نشود فردا شاید همین اتفاق برای خانواده و یا فامیل مسؤولان رخ بدهد.

وی افزود: همه مردم نسبت به یکدیگر مسؤولیت دارند و پیامبراکرم (ص) نیز می فرماید، اگر در برابر مفاسد ساکت باشیم و سکوت کنیم اشرار برما مسلط خواهند شد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان یادآور شد: اگر تا دیروز شاهد برخورد با آمران به معروف در دیگر شهر‌ها از جمله در تهران بوده ایم، امروز در شهرستان دارالمومنین کاشان شاهد چنین اتفاقی هستیم.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی برای دستگیری فوری ضارب در تهران گفت: اصل موضوع را که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام شاه فضل راهپیمایی ضد بدحجابی سال گذشته در کاشان را یادآور شد و اظهار داشت: انجام راهپیمایی از این دست اقدامات خوبی است که باید تقویت و ادامه داشته باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات