۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۲۵۸۸۲
با حضور پرشور اقشار مختلف مردم؛

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در لرستان برگزار شد
همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان لرستان برگزار شد و از همان دقایق اولیه شاهد حضور پرشور اقشار مردم بودیم که آمده اند فریاد استکبارستیزی را سردهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم راهپیمایی 13 آبان دقایقی پیش در استان لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور آحاد مردم آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان در خرم آباد با تجمع مردم از میدان شهدا آغاز و به سمت پل شهدا، سه ‌راه اسدآبادی و خیابان انقلاب ادامه دارد و راهپیمایی کنندگان در مصلی الغدیر تجمع می کنند.

مردم خرم آباد همچون دیگر سال ها، امروز نیز به صحنه آمدند تا در 13 آبان 98 فریاد استکبارستیزی سر دهند و با حضور خود بار دیگر اعلام کنند که همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند و مشت های گره کرده آنان تجلی خشم و بیزاری از استکبار و دشمنان است.

همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی 13 آبان اقشار مختلف به جمع راهپیمایی کنندگان افزوده می شوند و این حضور بار دیگر امید و نشاط را به خیابان های شهر خرم آباد ترزیق می کند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی 13 آبان 98، تجلی محکوم کردن کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 و لبیک گفتن به حرکت مهم دانشجویان در 13 آبان سال 58 پس از گذشت سال ها است.

حضور پر شور مردم در راهپیمایی و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل»، نمایشی از اعلام خشم و انزجار مردم از استکبار ستیزی، تحریم های آمریکا، ایستادگی و مقاومت، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات