۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۲۵۸۸۶
حجت الاسلام حیات الغیب:

پیام ۱۳ آبان مخالفت با سیاست‌های آمریکا علیه ملت‌های مظلوم است

پیام ۱۳ آبان مخالفت با سیاست‌های آمریکا علیه ملت‌های مظلوم است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ۱۳ آبان ماه را تجلی استکبارستیزی و مقاومت خواند و گفت: پیام این حضور مخالفت با سیاست‌های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان و مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در جمع خبرنگاران گفت: 13 آبان و روز دانش آموز در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده روزی است که به دست دانش اموزان و دانشجویان انقلابی دوم شکل گرفت.

وی 13 آبان را روز استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا خواند و افزود: تبعید حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از حوادث مهم و فراموش نشدنی این روز هستند.

حجت الاسلام حیات الغیب تصریح کرد: حوادث فوق سیاست‌های غلط آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده که در سایه بیداری و بصیرت خنثی شده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: اگر امروز ملت ایران، دانشجویان و دانش آموزان به صحنه می آیند و 13 آبان را گرامی می دارند، این حضور فریاد ادامه راه امام راحل و لبیک به حرکت دانش اموزان و دانشجویان آن زمان است.

وی ادامه داد: پیام حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی است، جوانان و نوجوانان ما با حضور خود به گوش دنیا می رسانند که در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار هستند.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد اظهار داشت: امروز ملت ایران اسلامی در سراسر کشور به صحنه می آیند و با حضور خویش مخالفت با سیاسیت های غلط آمریکا را به نمایش می گذارند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
مادرقهوه تو ور نزني نميشه...
1
0