۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۲۵۸۹۱
امام جمعه موقت خرم آباد:

استکبارستیزی از مؤلفه های ذاتی انقلاب است

استکبارستیزی از مؤلفه های ذاتی انقلاب است
امام جمعه موقت خرم آباد استکبارستیزی را از مؤلفه‌های ذاتی انقلاب خواند و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی روحیه استکبار ستیزی این ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران قرآن و برگرفته از سیره امام حسین(ع) است.

وی به روحیه استکبارستیزی ملت ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب ما انقلاب حسینی است و از مؤلفه های ذاتی انقلاب استکبارستیزی است.

حجت الاسلام متقی نیا خاطرنشان کرد: مبانی قرآنی و سیره ائمه(ع) به ویژه امام حسین(ع) پشتوانه نظری این نبرد دائمی با استکبار و نظام سلطه هست و خواهد بود.

وی روحیه استبکار ستیزی را مؤلفه های ذاتی انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: امروز ملت ایران باری دیگر با حضور خود و مشت های گره کرده این روحیه را به نمایش می گذارند.

امام جمعه موقت خرم آباد بیان داشت: مبارزه با نظام سلطه و استکبار همچنان ادامه دارد و ملت ایران همواره در سایه این روحیه استکبار ستیزی توطئه های دشمن را نقش آب می کنند.

وی از مردم به عنوان پشتوانه و صاحبان اصلی نظام یاد کرد و گفت: تا زمانی که ملت ایران در صحنه های انقلاب حضور دارند توطئه های استکبار نقش بر آب می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات