۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۲۵۹۰۹
رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین:

تسخیر لانه جاسوسی بن بست خواب و خیالات آمریکا است

تسخیر لانه جاسوسی بن بست خواب و خیالات آمریکا است
رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین گفت: در ۱۳ آبان ماه اتفاقات بزرگی رخ داده و تسخیر لانه جاسوسی بن بست خواب و خیالات آمریکا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سعید اوحدی، رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در بیرجند اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: منع مذاکره بن بست نفوذ استکبار جهانی به کشور است.

وی با بیان اینکه نخستین شکست نظامی تاریخ آمریکا در منطقه طبس بود، گفت: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس فاجعه‌ای برای آمریکا بوده و دشمن به بن بست رسیده است.

رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین افزود: در 13 آبان ماه اتفاقات بزرگی رخ داده و تسخیر لانه جاسوسی بن بست خواب و خیالات آمریکا بوده است.

اوحدی تصریح کرد: قبل از انقلاب دو بلوک غرب و شرق وجود داشته و منطقه خاورمیانه به دلیل اهمیت ویژه آن در اختیار آمریکا قرار دشت چرا که باید از منافع رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: امام راحل از واقعه 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و صدای این انقلاب آنقدر بلند بود که بسیاری از کشورها دچار تحول شدند.

رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین خاطرنشان کرد: الگوی بصیرت و دشمن شناسی را باید سرلوحه خود قرار دهیم و امروز نیز آمریکا رو به افول و در بدترین شرایط قرار دارد.

اوحدی اظهار کرد: وحدت و بصیرت و عزت مردم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ها است و پیشرفته‌ترین هواپیمای آمریکا را می‌زنیم که این به دلیل برکت خون شهدا است.

وی افزود: ایران یکی از چهار کشور برتر در صنعت ساختمان هواپیمای بدون سرنشین است و آمریکا نیز با وجود میلیون‌ها دلار هزینه و تشکیل گروه‌های تروریستی در منطقه شکست سیاسی و نظامی خورده است.

رئیس قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین گفت: ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و هیچ کاری بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

اوحدی بیان کرد: پیام راهپیمایی 13 آبان به ملت عراق این است که با بصیرت و هوشیاری مراقب نفوذ دشمن در صفوف خود باشند چرا که دشمن می‌خواهد پیروزی بزرگ عراق در مقابل داعش را به حاشیه بکشاند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
هادی رحیمی
ارسال نظرات