۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۹۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

۱۳ آبان تجلی ایستادگی و مقاومت است

۱۳ آبان تجلی ایستادگی و مقاومت است
نماینده ولی فقیه در لرستان ۱۳ آبان را تجلی ایستادگی و مقاومت خواند و گفت: رمز موفقیت ایران در طول عمر انقلاب همین روحیه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 آبان ماه تجلی ایستادگی و مقاومت است.

وی ایران اسلامی و ملت ایران را پرچم‌دار مبارزه با استكبار جهاني خواند و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان تجلی روحیه استکبار ستیزی است که از مؤلفه های اصلی انقلاب می باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مقاومت چهل ساله ایران اسلامی در برابر زورگویی و توطئه های استکبار خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ایران اسلامی و شکست دشمن و خنثی سازی توطئه ها همین روحیه مقاومت و استکبار ستیزی است.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه اظهار داشت: تا زمانی که این مردم در صحنه حضور دارند و جوانان بیدار و هوشیار هستند دشمن نمی تواند کوچک ترین ضربه ای به انقلاب و نظام اسلامی وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: حضور مردم و سردادن انزجار خویش از استکبار جهانی نشان دهنده ایستادگی پای آرمان های انقلاب و نظام است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات