۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۵۹۲۲
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد
مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان شرکت کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با سراسر کشور، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری با شکوه‌تر از هر سال، در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کردند و فریاد برائت از مستکبران خصوصا آمریکای جنایتکار سر دادند.

در این راهپیمایی باشکوه که در بیش از ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، همه آمده بودند، از مرد و زن گرفته تا بزرگ و کوچک، طلبه و دانشجو و در یک کلام همه آمده بودند تا انزجار خود از آمریکای جنایتکار را فریاد بزنند.

امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری با این حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه همچون سال‌های گذشته وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند و به همه مستکبران عالم نشان دادند زیر بار ظلم و ستم هیچ زورگو و مستکبری نخواهند رفت و گوش به فرمان، ولی امر زمان خود امام خامنه‌ای هستند.

در شهرکرد مرکز استان نیز این راهپیمایی باشکوه از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور از میدان انقلاب آغاز و با تجمع در مقابل امازادگان دو خاتون شهرکرد پایان یافت.

مردم ولایتمدار شهرکرد امروز آمدند تا با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد بزنند.

سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان شهرکرد، در جمع مردم با تأکید بر اینکه خفه کردن صدای آزدیخواهان ملت‌ها کار سفارتخانه‌های امریکای جنایتکار است، گفت: امروز به جرأت می‌توان گفت دست آمریکا برای مبارزه با ملت اسلامی تو خالی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا بین نسل انقلاب و جوانان امروز فاصله بیاندازد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان نباید اجازه دهند که آمریکایی‌ها و دشمنان از این انقطاع نسلی سواستفاده کنند.

گفتنی است در پایان این راهپیمایی قطعنامه ۱۳ آبان ماه قرائت و با مشت‌های گره کرده و تکبیر‌های مردم همیشه در صحنه مورد تأیید و تدکید قرار گرفت./۹۴۵۷/ت303/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات