۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۲۵۹۲۳
نادری خبرداد؛

شرکت بیش از 10 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی+ فیلم

شرکت بیش از 10 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی+ فیلم
دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت بیش از 10 هزار نفر در این جشنواره خبرداد و گفت: فرهنگ قرآن و عترت نقطه مقابل تفکر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسن نادری دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی و کاربردی که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت دبیرخانه این جشنواره از بهمن ماه 97 شروع شد.

وی با بیان این که در این دوره 10301 نفر در بخش های مختلف شرکت کردند، اظهار داشت: بیش از هشت هزار نفر از دانشجویان و بقیه کارکنان و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی بودند

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دبیرخانه جشنواره پانزدهم با ارسال فراخوان و ثبت نام از دانشجویان، مدرسان و کارکنان در شش بخش آوایی(شفاهی)، کتبی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در ۳۴ رشته فعال شد.

نادری با بیان این که در این دوره 111 نفر برگزیده داشته ایم، خاطرنشان کرد: در بخش شفاهی ۸۳۷تن ، در بخش کتبی ۷۸۹۸ تن، در بخش هنری ۶۸۵ تن، در بخش ادبی، ۲۶۴ تن، در بخش پژوهشی ۴۲۸ تن و در بخش فناوری نیز ۱۸۹ تن شرکت کردند.

وی تأکید کرد: از جمله ویژگی های این جشنواره این بود که آثار به صورت موضوعی درخواست شده بود و تولید آثار بر اساس پیش بینی در دبیرخانه اتفاق افتاد و همچنین داوری آثار به صورت متمرکز در قم صورت گرفت که این مسأله یکسان سازی داوری ها را فراهم می‌ کرد.

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی دو اثر تولید شده از دبیرخانه جشنواره پانزدهم در این جشنواره خبرداد و خاطرنشان کرد: این دو اثر مقالاتی است که در طی دوره های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و در حقیقت تولیدی خود دانشجویان است.

وی معنویت و مسابقه را دو ویژگی بارز این جشنواره عنوان کرد و یادآور شد: ما اعتقاد داریم هرچه به این دو ثقل تمسک بیشتری بجوییم قطعا برای کل جامعه بهتر خواهد بود، همچنین برای معنویت بیشتر مسابقات از ظرفیت های فرهنگی و معنوی استان قم استفاده کردیم.

نادری در پایان تأکید کرد: همه می‌ دانیم که استکبار جهانی به دنبال هضم فرهنگ ها است و ما برای مقابله با آنها باید با فرهنگ قرآن و عترت مبارزه ای بنیادین را در مقابل حرکات استکبار داشته باشیم./1330/ج

تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات