۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۲۵۹۳۸
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران:

دست آمریکا برای مبارزه با ایران اسلامی خالی است

دست آمریکا برای مبارزه با ایران اسلامی خالی است
سردار شریف با بیان اینکه دست آمریکا برای مبارزه با ملت اسلامی خالی است، گفت: به یقین مهمترین کارکرد سفارت آمریکا در کشور‌ها به هم ریختن بنیاد فرهنگی آن‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در تجمع استکبارستیز مردم ولایتمدار شهرکردی، با تأکید بر اینکه خفه کردن صدای آزدیخواهان ملت‌ها کار سفارتخانه‌های امریکای جنایتکار است، گفت: امروز به جرأت می‌توان گفت دست آمریکا برای مبارزه با ملت اسلامی خالی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا بین نسل انقلاب و جوانان امروز فاصله بیاندازد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان نباید اجازه دهند که آمریکایی‌ها و دشمنان از این انقطاع نسلی سو استفاده کنند.

سردار شریف با اشاره به اینکه مخالفت آمریکایی‌ها با مردم ایران همیشگی بوده و به قبل از انقلاب بر می گردد، افزود: به یقین رفتار دانشجویان در ۱۳ آبان ماه و تسخیر لانه جاسوسی توانست مقام و جایگاه انقلاب را تضمین کند.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین کارکرد سفارت آمریکا در کشور‌ها به هم ریختن بنیاد فرهنگی آن‌ها است، اظهار کرد: به لطف الهی امروز رییس جمهوری در رأس آمریکا قرار دارد که به صراحت رفتار وحشیانه و فرهنگ استکباری آن‌ها را به دنیا نشان می‌دهد.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا نشان داده است که به دنبال غارت کشور‌ها است، ابراز کرد: با صدای بلند فریاد می‌زنیم ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی زمان شکست دادن و نابودی کامل آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها در منطقه است.

وی با بیان اینکه همه پیروزی‌های انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته مرهون مقاومت و پیروی از رهبری ملت ایران است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن فضای مجازی را بهترین بستر برای انحراف فکری جوانان این مرز و بوم و تهاجم فرهنگی قرار داده است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

سردار شریف با تأکید بر اینکه باید سطح سواد رسانه‌ای نسل جوانان را بالا بریم و این از ضرورت‌ها است، افزود: به یقین فضای مجازی و سواد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه برای مقابله با پیام‌های متعدد که علیه انقلاب و دستاورد‌های آن تولید و صادر می‌شود، است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات