۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۵۹۵۱
همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد برگزار شد

راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد برگزار شد
دانش آموزان و مردم ولایت مدار مشهدی با راهپیمایی عظیم، با دانش آموزان پیرو خط امام تجدید بعیت کرده و انزجار و نفرت خود را از آمریکا و ایادی آن ها به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دانش آموزان مشهدی و مردم ولایت مدار امروز به راهپیمایی از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی پرداختند.

این دانش آموزان  هم صدا با دانش آموزان و دانشجویان سال 58 که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و سند جنایات آن ها را برملا کردند «مرگ بر آمریکا» گفته و انزجار و نفرت خود را از مستکبران، زورگویان به نمایش گذاشتند.

بنابراین گزارش خیل عظیم دانش آموزان و دانشجویان با حضور خود در این تجمع عظیم با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند و اعلام کردند که هیچ زمانی نباید به آمریکا اعتماد کرد و تا پای جان در برابر قلدری های آمریکا و ایادی آن ها ایستاده اند.

خاطرنشان می شود، پایان بخش این راهپیمایی عظیم سخنرانی سردار صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حرم مطهر رضوی بود که به افول آمریکا اشاره و ابراز کرد: آمریکا در همه نقشه های خود در خاور میانه شکست خورده و روز به روز به زوال نزدیک تر شده و قدرت جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی در جهان و منطقه بیشتر می شود.

گفتنی است، در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات