۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۲۵۹۵۸
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در گفت وگو با رسا:

فشار حداکثری دشمن انسجام ملت ایران را بیشتر می کند

فشار حداکثری دشمن انسجام ملت ایران را بیشتر می کند
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه فشار حداکثری دشمن انسجام ملت ایران را بیشتر می‌کند، گفت: حضور جمعیت در راهیپایی ۱۳ آیان پاسخ کوبنده‌ای بر تبلیغات سوء دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اوج گیری دشمنی های آمریکا با ملت ایران گفت: با توجه به شیطنت های آمریکا باید گفت که حضور جمعیت پاسخ کوبنده ای بر تبلیغات سوء دشمن خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن هرآنچه بر شیطنت ها و فشارهای خود بیافزاید ملت شریف ایران منسجم تر و با اراده ای قوی تر در میادین و صحنه ها حاضر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که هر آنچه بر ملت ایران فشار تحمیل کنند، مردم آن فشارها و تهدیدها را علیه خودشان به کار خواهند گرفت و نتیجه را به ضرر دشمن رقم خواهند زد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و منویات ایشان در زمینه مضر بودن مذاکره با آمریکا تأکید کرد: امروز وظیفه ما است که با اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری لبیک بگوییم.

وی ادامه داد: امروز همه اقشار مردم اعم از پیر و جوان، دانشجویان، طلاب، دانش آموزان و روحانیون در راهپیمایی 13 آبان حاضر شده اند و از استکبار جهانی اعلام انزجار و برائت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان اینکه امروز ملت ایران دشمن اصلی خود را شناخته اند و برای مقابله با آن با همه قدرت ایستاده اند، عنوان کرد: امروز مردم ایران در برابر آمریکا منسجم و یکپارچه شده اند و تلاش می کنند تا آن را به عقب برانند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
تنها چیزی که مردم را از انقلاب دلسرد می کنند خیانت مسولان به آرمان های انقلاب است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
صوت در بین شعارها نا مفهومه.
0
0