۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۲۵۹۶۸

قدردانی ماموستا رستمی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ‌

قدردانی ماموستا رستمی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ‌
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم با فرهنگ سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان «مقاومت و استقامت» در برابر تحریم‌های بیگانگان را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و قدردانی از حضور گسترده و معنادار مردم در این مراسم اظهار داشت: امروز اجتماع عظیم مردم با فرهنگ سراسر کشور و استان کردستان «مقاومت و استقامت» در برابر تهدیدات و تحریم‌های بیگانگان را به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت ایران دنیا را به تنگ و ذلت در آورده است، افزود: همان طور که ملت ایران در 13 آبان سال 58 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، امروز نیز همانند اوایل انقلاب پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبری ثابت کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هیچ‌گاه تحریم‌های ظالمانه و قدرت دشمنان نمی‌تواند وحدت و انسجام مردم ایران و کردستان را تحت تأثیر اهداف شوم خود قرار دهد و تا زمانی که برادری و وحدت در میان این ملت و نظام باشد، این سنگر شکستنی نیست.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران، مردم انقلابی استان کردستان با حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 13 آبان، بصیرت و آگاهی خود را در میدان عمل با شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» به دشمنان اسلام و نظام نشان دادند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی و حضور در مراسم روز دانش‌آموز حاوی پیام روشن ظلم‌ستیزی ملت ایران است، یادآور شد: مردم استان کردستان هیچ‌گاه تن به ذلت و خاری نداده و نمی‌دهند و نسبت به دین، ناموس، وطن و رهبری وفادار، پابرجا و در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات